Zeker weten hihi ben er ook wel erg blij mee, hij moest er zelf gewoon even inkomen denk ik. Haha nu vraagt hij al wanneer ik kan testen dus ga hem zeker beetje bij beetje weer meer betrekken. Hij gaf namelijk eerst zelf aan dat hij het toch allemaal niet snapte en dat hij bang was dat het zijn prestaties zou aantasten zeg maar (wat niet zo was maar, uit zelfbescherming denk ik zo ) Daarom super leuk dat hij nu steeds meer uit zijn eigen gaat vragen
@ pippeke, ik bedoel het niet verkeerd hoor, hoeveel sex je buiten je vruchtbare dagen hebt mag je zelf weten maar soms lees ik hier dat een man enkel een keer mag bij een positieve ovulatietest, en daar doelde ik op
En de hoeveelste ronde zitten jullie? Betrekken jullie man of vriendlief ook bij het testen? Of zijn jullie dat van plan?
Nog niet zo heel lang bezig momenteel op wachtbankje in ronde 4 Met testen betrek ik hem er zeker bij
Ik heb het er wel samen over met mijn vriend. Zo vraagt hij ook wanneer ik me eisprong heb, of ik al ongesteld moet worden. Vorige ronde was ik heel vaak misselijk en vroeg hij elke dag of ik misselijk was, als ik dat met ja beantwoorde was het mooi je bent zwanger. Helaas niet het geval. Nu kwam die zelfs ermee om OVU testen te gaan gebruiken want hij wil het wel onwijs graag.
Wij zitten nu in ronde 5, met testen betrek ik hem er wel bij. Mag juist niet testen van hem zonder dat hij er bij is.
Heel leuk hoor dat je vriend zo betrokken is! Mijne komt er steeds meer mee nu dus da's ook super fijn Want je doet het tenslotte toch samen Veel succes en hopelijk snel zwanger meid!
Als ik dat van jullie zo hoor dan zal het hier nog wel komen haha komt ook omdat ik batuurkijk nog steeds ?) Zit te wachten op mijn natuurlijke eerste ongesteld heid. Wel leuk dat ze zo betrokken zijn. Al lijkt het me ook leuk om gewoon zelf te testen en vriendlief te verrassen
Mijn man is erg betrokken, hij wil graag de eisprong weten. Ik was eerste ronde zwanger, beide erg geschrokken toen het misging, hij ging mee om echo te maken etc. Bij de verloskundige moest ik naar de toilet en in hoorfe hem allemaal vragen stellen. Is echt heel lief voor me. Hopelijk wordt ik vandaag ongesteld, wilde deze afwachten voor we een nieuwe poging gaan doen. Ik voel mijn eisprong dit weet hij dus vraagt me ernaar. Heb ook een sop op telefoon met ovulatie kalender, hem betrapt dat hij hier naar lijkt . Hij leeft dus super mee! Toch probeer ik er niet teveel over te praten bang voor teleurstellingen
ooh wat jammer... fijn dat je man zo mee leeft. wat een wonder dat je gelijk in de eerste ronde al zwanger was! hier hoop ik ook dat ik ongesteld word. wachten duurt zoooo lang!
heel veel meiden horen ook wel eens van vrienden en familie dat het allemaal niet zo simpel gaat als we altijd zouden willen.. dus als die meiden dan inzicht willen in hun cyclus vanaf dag 1 is dat toch hun zaak? ik heb 14 maanden moeten wachten op vorige zwangerschap en zat even in mmm... dus toen nu mijn mirena eruit ging, heb ik ook geen moment getwijfeld om onmiddellijk met ovulatie testen en temperaturen te starten... ieder zijn ding toch? On topic: ik betrek mijn man niet heel erg in het temperaturen enzo... hij vindt het best ok dat ik het doe (hij snapt ook het nut ervan)... maar ik ga niet liggen roepen dat ovulatie test positief is en dat het dan even moet... maar ik begrijp omwille van verleden wel dat het na een tijdje wel soms van moetes wordt... je hebt nu eenmaal maar een paar dagen kans om zwanger te worden per cyclus