sea band mama

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door DarkAngel25, 13 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hoi,

Ik heb vannacht;) de sea band mama besteld.
    Ik ben vanaf week 6 continue misselijk, heb 2x in het ziekenhuis gelegen met uitdroging door spugen.
    Meerdere medicatie gehad, en het gaat nu redelijk goed. Ik hoef niet meer te spugen mits ik mijn meds neem...maar de misselijkheid die blijft erg aanwezig, ik eet nu ong. 1/3 van wat ik at voor ik zwanger werd puur omdat ik geen trek heb door de misselijkheid.

dus eigenlijk ben ik een beetje wanhopig en wil ik alles proberen, vandaar mijn nachtelijke bestelling!

heeft er iemand ervaring mee? werkt t echt??

liuefs DA

2. mamavanamber

mamavanamber Actief lid

29 nov 2008
    154
    0
    0
    ik heb m bij mijn tweede zwangerschap gebruikt. merkte geen verschil.
    misschien bij jou wel. baat het niet dan schaadt het niet!

sterkte met de misselijkheid

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    jammer dat het jou niet geholpen heeft, door de reviews was ik eigenlijk overtuigt haha.. denk dat die morgen binnenkomt.. ben echt benieuwd

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier ook HG en ik merk wel verlichting. je moet ze wel goed om doen maar het werk wel althans bij mij. ik ben nog steeds wel ziek hoor maar ik ben wel iets minder misselijk

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    amfy oke das positief.. al zou t maar iets helpen..elke vorm van verlichting is welkom!

6. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Bij mij hebben ze zeker geholpen! Ik moet wel bekennen dat ik ze vrij 'laat' ging proberen, ook in combinatie met die Sea Band Mama Gember zuigtabletten. Ik merkte zeker verlichting!

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    oh wat fijn om zulke reacties te lezen... ! krijg hoop voor mezelf haha

8. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Ik heb ze een week geleden ook gekocht bij de etos toen ik flink misselijk begon te worden (ben nu 7 weken en 2 dagen zwanger) maar bij mij helpen ze niet echt. Ik draag ze wel, maar 's avonds doe ik ze af want ze knellen best wel, ondanks mijn dunne polsjes.
    Het enige wat bij mij lijkt te helpen is af en toe een slokje cola en rijstewafels.
    Hopelijk werken ze bij jou wel!
    Succes!

Deel Deze Pagina