Bloeding?!?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Yv86, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    hoi, ik ben heel nerveus nu.

zou nu 7 weken zwanger zijn, maar ik verlies bloed.
    (helder rood / bruin)
    Ik ben daarom ook meteen naar het ziekenhuis gegaan.
    Echo wees uit dat ik wel zwanger ben, maar het vruchtzakje was niet zo groot als dat hij hoort te zijn bij 7 weken.
    Nu kan het dus zo zijn dat het vroeg in de zwangerschap al mis is gegaan (vandaar die bloedingen nu) Of ik ben minder ver dan ik dacht.
    Maar ja die bloedingen..... Ik ben nu heel bang dat het mis is (die kans is heel groot)
    Ik teste al 8 feb positief (weliswaar heel licht) en daarna werden de testen steeds duidelijker.
    nu ben ik dus een beetje van slag, ben ik minder ver dan dat ik dacht (en maak ik gewoon heel snel heel veel HCG aan)
    of is het al een tijdje terug mis gegaan, en ga ik nu pas bloed verliezen....

ik zou morgen bij mijn buurvrouw gaan voor de termijnecho (zij is verloskundige) moet ik nu wel gaan (kijken of ze iets anders zegt)

Ik weet het allemaal niet meer :cry:

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Lieve Yv,

Wat een onzekerheid. Bloedverliezen is zo eng. :(

Heb je een beetje regematige cycli gehad, zodat je ongeveer kan uitrekenen wanneer je eisprong zou zijn geweest?

Zagen ze wel al een kloppend hartje op de echo?

Hoe ver denken ze in het ziekenhuis nu dat je zwanger bent?

Het kan zijn dat je vruchtje al eerder is gestopt met groeien en dat je lichaam die nu aan het verwijderen is. Het kan ook zo zijn dat je veel minder ver zwanger was en dat dit nog een innestelingsbloeding is.

Ik wens je veel sterkte en hopelijk komt het allemaal goed. Knuf!

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

pfff ik weet dat ook niet meid! wil je even heeeeeeel veel succes en sterkte wensen!

4. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    de gyn heeft niks opgemeten dus zei niet hoelang ik zwnager zou zijn.
    dus daarom zit ik nu nog met een hoop vragen

5. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    En ik was pas net gestopt met de pil dus had maar 1 x een echte cyclus gehad

6. Was er een kloppend hartje?

Duim voor je!

X

7. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Nee ze zag wel een vruchtzakje, maar nog geen vruchtje, dus ook geen kloppend hartje :cry:

8. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hmm.. wat moeilijk zeg. Maar als er geen vruchtje te zien was, zul je nog geen 5 weken zwanger zijn. Terwijl je wel al positieve testen hebt gehad. Hebben ze wel bloed afgenomen?

Ik vrees dat je er toch op moet rekenen dat deze zwangerschap niet goed zal eindigen. Maar ik ga zeker voor je duimen en hopen op een wonder. Bel in ieder geval morgen je vk of gyn, zodat je meer duidelijkheid zult krijgen.

Sterkte!

9. Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik was 6 weken zwanger en zag wel al goed het vruchtzakje en een goed kloppend hartje.
    Of de groei moet echt veel verschillen per zwangerschap en je bent minder ver..

Maar ik hoop echt voor je dat alles goed is meid!
    Ik zal voor je duimen.
    X

10. Peentje

Peentje Actief lid

29 jan 2009
    302
    0
    0
    Brabant
    Jeetje wat een vragen en onzekerheid. Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.
    Sterkte!

11. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Gisteravond belde mijn buurvrouw op, ik vertelde haar zo wat er was gebeurd.
    Waarop ze zei kom maar meteen langs.
    Wederom weer een echo, maar zei vertelde echt alles wat ze zag. ze zag wel het vruchtje, en dacht ook een kloppend hartje te zien (wat overgens ook een adertje kan zijn) Maar toch ziet het er niet goed uit. want voor het vruchtje ligt een grote bloeding (vandaar dat ik nu bloed) en de kans is heel groot dat die bloeding het vruchtje mee neemt.

Ik moet volgende week terug komen om te kijken of het weg is, of dat het gegroeid is.
    Ze vertelde ook dat het er mogelijk 2 kunnen zijn ivm de vroege positieve testen.

maar ik bloed nog steeds (niet zo veel als gister)
    en ik bloed voornamelijk als ik op de wc zit.

Dus het is nu afwachten maar ik ga uit van het ergste (dan kan het altijd meevallen)

12. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    jeetje meid wel fijn dat ze zei kom meteen maar.. ik hoop voor je dat t bloeden stopt en dat je kleintje gewoon blijft zitten waar t zit.
    sterkte

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Jeetje meid wat ontzettend rot en wat een onzekerheid. Ik hoop dat het snel duidelijk word en dat het toch allemaal goed mag gaan! Sterkte!

14. Vie

Vie Lid

24 okt 2007
    64
    0
    0
    Jeetje, das niks die onzekerheid...

Nog even volhouden, ik duim hier mee dat het lekker blijft zitten, waar 't zit!

Sterkte meis!

15. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Ja dat hoop ik ook, en ik hoop ook dat ik dag gewoon minder lang zwanger was dan we dachten (vlak na de positieve test toen ik dacht dat ik 5 weken was) kreeg ik ook een echo van de buurvrouw, daarop was toen helemaal niks te zien. alleen dat mijn baarmoederslijmvlies de dikte had van iemand die net der eisprong zou krijgen. dus misschien had ik net mijn eisprong gehad en teste ik wel heel vroeg positief.
    Dan kan het kloppen dat ik niet zo ver ben als de berekening. dat was namelijk 2 weken terug die echo....... Dan maakt mijn lichaam heel snel HCG aan (of het is/was een meerling)
    Maar ja ben gewoon bang, dat bloeden enzo (het is niet heviger dan ongesteldheid) maar toch vind ik het best veel. en het is helder rood.

16. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Jeetje wat erg joh om in die onzekerheid te zitten!

Duim voor je dat het allemaal goed gaat en je volgende week een hele mooie echo hebt!

X Suzie

17. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik heb vrijdag met 7 weken en 1 dag een echo gehad. We konden duidelijk een vruchtje van 1 cm zien en een kloppend hartje. Bij 5 weken zwangerschap zagen we alleen een vruchtzak met dooierzak. Met 7 weken moet je sowieso een vruchtje kunnen zien. Of je bent minder ver....

Ik heb dit ook meegemaakt zou 8 weken zijn maar er was een zwangerschap van 6 weken te zien ook met een stolsel naast de vruchtzak. Ik moest 2 weken afwachten maar helaas was het bij mij dus al mis gegaan in een heel vroeg stadium. Ik hoop dat het bij jou anders uitpakt. Sterkte meid!

Deel Deze Pagina