helpp ongerust....

Discussie in 'Miskraam' gestart door liebrando, 4 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liebrando

liebrando Niet meer actief

Ik ben best wel ongerust. Ik ben gister bij de vk geweest en we zagen een vruchtzakje. Ik was zo 6weken en 2 dagen volgens de echo. Echt een vruchtje hebben we niet gezien, maar ik had een uitwendige echo waar ze over zei dat het nog te klein was om te zien. Maar ik was constant zo misselijk als het maar kan. En nu ineens sinds gisteravond laat heb ik nergens meer last van. Ik heb heeerlijk geslapen (voor het eerst) geen misselijkheid gehad vanacht. En vanmorgen toen ik wakker werd tot nu voel ik me eigenlijk ook wel heel goed. Ik weet dat je niet meteen van het ergste moet uitgaan, maar ik vind het zo raar dat ik me ineens goed voel na zo belabberde 2 weken!
    Is hier iemand ook maar een paar weken misselijk geweest en toch een gezond kindje gekregen? of kan ik er vanuit gaan dat het misschien wel eens mis zal gaan?

groetjes ongeruste moeder

2. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Wat zit jij in onzekerheid zeg!
    Ik heb hier geen ervaring mee, dus ik weet ook niet wat ik zeggen om jou gerust te stellen.
    Maar krijg je nu nog een inwendige echo of is het afwachten?

Sterkte

3. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Nou, ik kan je geruststellen. Na 2 miskramen durfde ik absoluut niet uit te gaan van goed nieuws, dus toen ik de derde keer zwanger was, heb ik op alle symptomen gelet. Toen kwamen en gingen de symptomen voortdurend! Dan weer overal last van en misselijk, dan weer helemaal niks meer. Steeds als de symptomen verdwenen dacht ik: zie je nou, het is mis! Maar kijk naar mijn banner :)

hoop dat je snel meer vertrouwen voelt en lekker kunt gaan genieten
    Amber

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Inderdaad die zwangerschapssymptomen komen en gaan! Hoop dat je voor jezelf snel bevestiging krijgt dat het goed is via inwendige echo of zo, zodat je lekker kan genieten van het geweldige nieuws.

5. liebrando

Bedankt voor jullie geruststellingen. Ik krijg over 3 weken pas weer een echo. Ze zegt dat ik dan op bijna 10 weken zit en dat dan alles veel beter te zien is. Maar ondertussen vind ik het wel eng. Ik was gewoon echt hondsberoerd echt kotsmisselijk steeds maar naar de wc enz....en nu ineens is het zo vertrokken....niet dat het erg is want die misselijkheid kan ik echt wel missen, maar soms hoor je dat bij sommige zodra de kwaaltjes verdwenen er een miskraam aankwam...Vandaar dat ik zoiets heb van; wat gebeurd er vanbinnen?

6. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Ofdat ik je kan geruststellen weet ik niet maar ik begon ook met flinke misselijkheid en bij de 12 weken was dat ook over maar helaas vorige week kwam het in alle hevigheid terug en nu zit ik aan de medicijnen omdat het niet te houden was. Dus het kan zomaar weg zijn maar het kan ook zomaar weer in alle hevigheid terug komen. Heel veel succes.

7. Niet meer actief

Bij mij konden ze het gewoon zien hoor met 6 weken het vruchtje maja iedereen is anders denk ik.
    Symptomen komen en gaan tijdens zwangerschap daar zou ik me echtniet druk over maken hoor!
    Sommige mensen zijn wel misselijk en andere niet sommige mensen zijn moe andere niet dus tjah... het komt vast wel goed hoor!

Sterkte! ;)

8. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    wij hadden het net aan de familie verteld en de dag daarna voelde ik me prima niet meer moe geen misselijkheid maar wel buikpijn...

heb na 2 dagen in de stress gezeten de vk gebeld en mocht langskomen voor een echo... en er was niets aan de hand, het was zelfs gegroeid en zag er prima uit,
    nu geniet ik van de dagen dat ik me niet zo misselijk en moe voel!, want voor je het weet is het weer terug.

sterkte, en zolang je geen bloed verliest moet je er gewoon vanuit gaan dat het goed zit, en anders je vk gewoon nog even bellen, waarschijnlijk kan zei je gerust stellen.

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb voor alicia een missed abortion gehad met 11 ek en was bij haar zwangerschap ook erg bang ook al had ik bij me missed abortion klachten tot aan de laatste dag (van curetage) en niet z'n beetje ook.

bij alicia was ik de ene dag erg misselijk en de andere dag voelde ik me kip lekker en voelde ik me ook niet zwanger. de volgende dag was het dan weer overgeven en missleijk om de dag er op weer kip lekker te zijn. het ging bij mijn dus op en af en je hoeft ook niet elke dag ziek te zijn hoor. ik zou me niet druk maken als ik jou was en me pas echt zorgen gaan maken als je bloed verliest ofzo. natuurlijk bestaat er ook de bkende missed abortion maar daar zou ik niet van uitgaan.

gr sandra

10. liebrando

bedankt voor jullie reacties. Ik word er weer wat rustiger van en krijg er weer wat moed van. Ik mis de misselijkheid totaal niet natuurlijk, maar vond het gewoon zo raar dat ik 2 weken hondsberoerd ben en ineens niet meer...Dan schrik je toch wel ff. We hopen natuurlijk dat alles gewoon goed is van binnen!

groetjesss

Deel Deze Pagina