Zomer uitgerekend, kleding kopen voor jezelf tijdens zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Buitenleven, 27 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buitenleven

Buitenleven Niet meer actief

Degene die in de zomer zijn/waren uitgerekend, kochten jullie halverwege je zwangerschap nog positiekleding? En dan met name een voorjaarsjas? Ik ben midden juli uitgerekend en draag nu nog mijn winterpositie jas, maar straks in april zal dit ( hoop ik) toch te warm zijn. Maar met een beetje geluk( of pech hoe je het bekijkt) is het zo warm in de lente/ zomer dat je geen jas aanhoeft, dus dan koop je hem maar voor een paar weken? En welke jas kunnen jullie dan aanbevelen? Ik keek op de site van Prenatal maar daar hebben ze nog geen voorjaarsjassen.

2. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Ik twijfel er ook over.. vind t sowieso lastig om iets te vinden wat leuk is, mooi zit en niet belachelijk duur voor de korte tijd dat je t draagt!

3. Aman1985

Aman1985 Lid

22 jun 2015
    73
    0
    0
    Ik zou geen jas meer kopen. Vaak is een vest al voldoende in het voorjaar en daar heb je eventueel daarna ook nog wat aan.

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik was in augustus uitgerekend heb toen enkel wat tops en jurkjes gekocht, zeker geen jas :) mijn gewone zomerjas paste toen ik hem nodig had nog redelijk dicht, en later de onderste 2 knopen niet dicht gehad.

5. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ik koop nooit een voorjaarsjas dus nu ook niet. heb nu wat zwangerschapsjeans gekocht en die combineer ik straks met wat colbertjasjes.
    moet altijd met de auto naar werk dus geen jas nodig!

6. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Zou lekker voor een poncho of vest gaan!

7. Maartje2013

Maartje2013 Actief lid

9 sep 2012
    122
    0
    0
    Op marktplaats kan je ook een mooie tweedehands kopen.. Zwangerschapskleding is vaak weinig gedragen dus tweedehands is interessant

8. Toet85

Toet85 Actief lid

9 jul 2015
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je normale jas die je open laat? Als het nog niet superwarm is je winterjas en als het warmer wordt je normale voorjaarsjas open laten? En vesten kunnen altijd, ook na je zwangerschap.

9. Daan90

Daan90 Bekend lid

10 mrt 2013
    651
    3
    18
    Hier bij de vorige in september bevallen dus hele zomer gelopen. Toen geen kas gekocht, gewoon groot vest of m'n eigen jas open.
    Nu half juli uitgerekend en ga ook geen jas kopen. Mijn winterjas past voorlopig prima (zit rek in) en als die niet meer past laat ik hem gewoon open met een vest eronder. En als die te warm wordt ga ik over op een vest of open jas. Vind het zonde van m'n geld.

10. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik heb twee augustus kinderen en heb nooit een positiejas gekocht. Droeg in de zomer alleen jurkjes en rokjes met lange hempjes erop.

11. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik zou geen jas kopen..heb overigens ook geen gewone zomerjas. Ik doe t altijd met een bodywarmer, vesten of blazers. Die kun je in het voorjaar gewoon open laten hangen.

12. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik heb gewoon mijn zomerjas gedragen en die op een gegeven moment onder open gelaten. Voordeel van een jas met knopen. Ik heb nu een jas met rits, maar zal waarschijnlijk op een gegeven moment een colbert of zo aan doen.

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik liet bij de eerste gewoon mijn jas uit of open. En verder inderdaad een leuk vest of een poncho ofzo.

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

Zou geen jas kopen. Gewoon een lekker groot vest aan of je eigen zomerjas, alleen niet dichtdoen.

15. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Ik dacht aan m'n spijkerjackie. Altijd handig en leuk!

16. Shelsmanda

Shelsmanda Actief lid

2 nov 2015
    144
    4
    18
    sales assistant
    Lelystad
    Ik ben uitgerekend in Augustus, zit wel met hetzelfde maar heb sowieso wel al een positie korte broek in de kast liggen want warm word het toch wel. Ik ga volgend weekend even kijken of er van die maxi dress ( geen positievarianten ) te verkrijgen zijn die ik lekker kan dragen tegen die tijd dat is misschien nog een optie ?

17. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik zou geen jas kopen maar het met vestjes en laagjes kleding doen. Je draagt het zo kort.

18. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Hier zal het wel een vest van mijn man worden:)

19. Adinka

Adinka Actief lid

1 okt 2015
    333
    1
    0
    NULL
    NULL
    Poncho's zijn ideaal!!

20. Justme87

Justme87 Actief lid

16 jul 2015
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook in juli uitgerekend, maar ik koop verder geen zomerjas.
    Hou het gewoon op vesten/ blazers.

Deel Deze Pagina