Dit idd. En het komt ook niet professioneel over dat maakt me wantrouwig. Wie zegt me dat dat onderzoek echt is? De namen kloppen, die heb ik gegoogled. Maar 't kan net zo goed zijn dat iemand die vragenlijst heeft geknutseld en gegevens probeert te verzamelen voor (ja voor wat eigenlijk?) En die die namen heeft gebruikt om het echt te laten lijken? Haha.. iets te vaak cyber security training moeten volgen misschien
Haha wel goed gevoel voor drama maar dit lijkt me heel vergezocht ja. En ergens kwam de vragenlijst me ook wel een beetje amateuristisch over, niet iets wat je verwacht bij een enquête van een universiteit.
Ehm, misschien 'of juridische' erbij nog? Ik ben niet de biologische moeder van m'n kinderen namelijk. Maar wel gewoon hun moeder.
Zou kunnen. Maar hierboven worden de namen van een prof en een dr genoemd. Ze plempen eerst 5 topics hier op het forum. Reageren op geen enkel bericht. En nu lees ik dat de vragenlijst zelf ook amateuristisch is opgezet. Geeft niet echt het gevoel van professioneel opgezet onderzoek. Geen idee wie erachter zit of wat zijn doel is. Maar ik geloof niet echt dat de universiteit van Tilburg hier achter zit. De link zelf geeft ook niet echt vertrouwen.