Hoe ervaar jij innestelingspijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mel7, 12 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoii!

De titel zegt het al natuurlijk!
    Mijn vraag is of jullie de innesteling hebben gevoeld, en zo ja, hoe voelde dit dan?

Groetjes! :)

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.154
    113
    Nee alledrie de keren niet. Ik zou ook niet weten wat je dan zou moeten voelen. :p
    Ik bedoel, ik heb elke maand wel iets van buikpijn of krampen, ik kan dat echt niet onderscheiden van innestelpijn.

3. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ah, toch bedankt voor je reactie! :) ik werd 6dpo wakker van pijnlijke steekjes in mijn buik

4. RRW83

RRW83 Niet meer actief

Ik had 6 A 7 dagen na mijn ovulatie ongeveer een uur lang steken in m'n buik. Ik dacht dat ik ongesteld zou worden en Jahoor .. Bij het afvegen wat bruin bloed.. Nu , 2 week later! Positieve zwangerschapstest 1-2 weken.. Dus mijn innesteling deed zeer denken aan mijn menstruatie , was alleen te vroeg voor een menstruatie !

5. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Ik heb bij de derde heel duidelijk de innesteling gevoeld. Ik had 9 dagen na mijn positieve ovulatietest een paar uur lang gigantische menstruatiekrampen en rugpijn. 3 dagen later de eerste positieve test.

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Alle vier de keren niets gevoeld.

7. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Ik heb niets gevoeld, alleen wel een innestelingsbloedinkje gehad op 7dpo en 8dpo. Het was niet meer dan wat oudrozig/lichtbruinig verlies.

8. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Ik had vlak na mn ovulatie het gevoel ongesteld te worden en had wat innestelingbloeding. Mede hierdoor op 10 dpo getest en jahoor! Ik bleek zwanger

9. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ooh spannend hoor! Ik werd op 6dpo wakker van steekjes in mijn buik, heb geen bloeding gehad voor zover ik weet maar heb ook sinds een paar dagen lichte steekjes/branderig gevoel in mijn borsten maar ze als ik ze aanraak doen ze niet echt zeer ofzo.. en heeeele lichte menstruatiekrampjes, niet zo zwaar als normaal.. zit pas op 9dpo, kan nog alle kanten op!! Dankjewel voor de reacties :) x

10. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    O ja! Ik loop al dagen in een huis van 21/22 graden en blijf het koud hebben...

11. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Ik heb mijn innesteling gevoeld exact 7 dagen nadat ik mijn eisprong gevoeld had en het gekke is...het voelde exact hetzelfde! Een aantal uren krampjes en vooral ook wat steekjes in m'n liezen. Toen dacht ik nog: Wat gek, dat voelde ik vorige week ook al! Achteraf bleek dat dus m'n innesteling geweest te zijn en de week ervoor was dan m'n eisprong. Ik heb niks van bloeding gehad.

12. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Trouwens, ik zeg wel dat ik niets gevoeld heb.. maar ik heb wel op de dag dat ik wat roze-verlies had, twee keer een flinke pijnscheut in mijn onderbuik/lies. Ik dacht dat dat door een beweging kwam, maar normaal gesproken heb ik nooit zo'n pijnscheut. Dus misschien was dat wel een combinatie van innesteling + die beweging..?

13. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat spannend, wanneer is jullie NOD? Mijne de 19e! En wat grappig dat we hetzelfde hebben gevoeld! Ik lees dat veel dames menstruatie achtige krampen hadden bij een evt. Innesteling maar zo heb ik dit niet ervaren, het waren bij mij echt scherpe steekjes (ALS het een innesteling was dan he hahaha)

14. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh moby nu vraag ik wanneer ook jou NOD is maar zie dat je al zwanger bent? Hahaha, gefeliciteerd!!

15. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Haha, dankje! Veel succes nog met het afwachten! ;)

16. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Heb je al veel zwangerschapskwaaltjes (gehad)?

17. moby123

moby123 Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.040
    271
    83
    NULL
    België
    Behoorlijk veel last van misselijkheid vanaf week 7 (dat is nu wel aan het beteren) maar nog steeds af en toe overgeven helaas. Voor de rest mag ik niet klagen!

18. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh lekker hoor, nu maar hopen dat de misselijkheid snel minder word of liever erg gaat ahaha

19. samaa

samaa Niet meer actief

Achteraf gezien had ik rond innesteling zere bovenbenen zo'n 2 dagen

20. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dat hoor ik wel vaker maar vraag me af hoe dat kan.. hahahaha iemand een idee??

Deel Deze Pagina