Hoii! De titel zegt het al natuurlijk! Mijn vraag is of jullie de innesteling hebben gevoeld, en zo ja, hoe voelde dit dan? Groetjes!
Nee alledrie de keren niet. Ik zou ook niet weten wat je dan zou moeten voelen. Ik bedoel, ik heb elke maand wel iets van buikpijn of krampen, ik kan dat echt niet onderscheiden van innestelpijn.
Ik had 6 A 7 dagen na mijn ovulatie ongeveer een uur lang steken in m'n buik. Ik dacht dat ik ongesteld zou worden en Jahoor .. Bij het afvegen wat bruin bloed.. Nu , 2 week later! Positieve zwangerschapstest 1-2 weken.. Dus mijn innesteling deed zeer denken aan mijn menstruatie , was alleen te vroeg voor een menstruatie !
Ik heb bij de derde heel duidelijk de innesteling gevoeld. Ik had 9 dagen na mijn positieve ovulatietest een paar uur lang gigantische menstruatiekrampen en rugpijn. 3 dagen later de eerste positieve test.
Ik heb niets gevoeld, alleen wel een innestelingsbloedinkje gehad op 7dpo en 8dpo. Het was niet meer dan wat oudrozig/lichtbruinig verlies.
Ik had vlak na mn ovulatie het gevoel ongesteld te worden en had wat innestelingbloeding. Mede hierdoor op 10 dpo getest en jahoor! Ik bleek zwanger
Ooh spannend hoor! Ik werd op 6dpo wakker van steekjes in mijn buik, heb geen bloeding gehad voor zover ik weet maar heb ook sinds een paar dagen lichte steekjes/branderig gevoel in mijn borsten maar ze als ik ze aanraak doen ze niet echt zeer ofzo.. en heeeele lichte menstruatiekrampjes, niet zo zwaar als normaal.. zit pas op 9dpo, kan nog alle kanten op!! Dankjewel voor de reacties x
Ik heb mijn innesteling gevoeld exact 7 dagen nadat ik mijn eisprong gevoeld had en het gekke is...het voelde exact hetzelfde! Een aantal uren krampjes en vooral ook wat steekjes in m'n liezen. Toen dacht ik nog: Wat gek, dat voelde ik vorige week ook al! Achteraf bleek dat dus m'n innesteling geweest te zijn en de week ervoor was dan m'n eisprong. Ik heb niks van bloeding gehad.
Trouwens, ik zeg wel dat ik niets gevoeld heb.. maar ik heb wel op de dag dat ik wat roze-verlies had, twee keer een flinke pijnscheut in mijn onderbuik/lies. Ik dacht dat dat door een beweging kwam, maar normaal gesproken heb ik nooit zo'n pijnscheut. Dus misschien was dat wel een combinatie van innesteling + die beweging..?
Oh wat spannend, wanneer is jullie NOD? Mijne de 19e! En wat grappig dat we hetzelfde hebben gevoeld! Ik lees dat veel dames menstruatie achtige krampen hadden bij een evt. Innesteling maar zo heb ik dit niet ervaren, het waren bij mij echt scherpe steekjes (ALS het een innesteling was dan he hahaha)
Behoorlijk veel last van misselijkheid vanaf week 7 (dat is nu wel aan het beteren) maar nog steeds af en toe overgeven helaas. Voor de rest mag ik niet klagen!