ik word helemaal gek van die dikke dingen tussen mn benen! en vooral omdat het na een half uur als een prop aanvoelt die in mn kruis zit te duwen!:x ik heb de heltiq geprobeerd en nu de zwarte kotex. maar het word er niet beter van ook heb ik een paar dagen maandverband gebruikt (libresse) want zoveel bloed ik niet meer. maar na een paar dagen begon het van onderen te irriteren, jeuken en een branderig gevoel, dus maar weer die dikke proppen in mn onderbroek. vrolijk word ik er niet van. wat moet ik nu?
ik heb van kotex de witte variant gebruikt.. zijn niet zo dik als de zwarte!! en ze raden ook libreses en allways af omdat daar een plastic laagje op zit wat gaat broeien en irriteren.... sterkte!
Hier ook op den duur overgestapt op witte kotex en het goedkoopste maandverband van de kruidvat. iets van 90 cent voor een pak maandverband, niet van die dunne opgevouwen dingetjes maar de "gewone" dikkere
kruidvat eigen merk maandverband en dan de maxi. is het zelfde als de kruidvat kraamverband. maar andere verpakking en 2 eurootjes goedkoper
ik gebruik kraamverband van de kruidvat! vind ze ideaal niet zo belachelijk groot en breed maar wel dik genoeg om alles op te vangen ik vloei ook al 1,5 week nog maar heel weinig en vond die mega dingen dus niet meer nodig!
ik heb de goede gevonden! de witte van kotex, broeit niet en ook voelt het niet als een prop die in je kruis duwt, eindelijk geen irritatie meer
bij de eerste had ik die van heltiq en die beviel goed deze keer heb ik de van heek kraamverband en kruidvat verband..kost iets van 80 ct ofzo ipv bijna 4 euro(heltiq) nog niet gebruikt dus kanje nog niet vertellen hoe het mij beviel.
ik heb kraamverband uit het kraampakket, dat is van Heltiq, voor de dagen erna, heb ik de zwarte kotex aangeschaft. Had het ff bij de drogist gevraagd en die zeiden idd dat kotex aangeraden word omdat die niet broeit en dat het verschil tussen de zwarte en de witte alleen de lengte is. Dus heb nu maar de zwarte in huis gehaald........
Ik heb alleen Heltiq kraamverband gebruikt, was voor een weekje en was daarna vloeivrij. Ik had wel heel even de kruidvat kraamverband gebruikt maar die broeide bij mij dus dat was niet lekker.