Duizelig en een hele snelle hartslag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door debzie1984, 12 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ik ben een beetje ongerust en misschien kunnen jullie me wat geruststellen :(
    Vanmorgen stond ik op van de bank en toen werd ik heel duizelig. Ben direct weer gaan
    zitten, maar de draaierigheid en een hele snelle hartslag zijn gebleven. M'n hoofd bonkte ervan. Dacht dat slapen misschien wel even zou helpen dus heb 2 uur lang diep geslapen en werd zwetend wakker. Nu is het nu allemaal wel redelijk gezakt maar ben nu weer heel moe. Weten jullie wat dit geweest kan zijn?

Liefs

2. babyloll

babyloll Lid

13 jan 2009
    50
    0
    0
    het zou wel kunnen dat het bloedruk is !
    ah ja nu werkt je lichaam voor 2
    ik heb altijd bloeddruk problemen al dervoor maar met zwangerschap mag je niets van medicaties nemen voor bloeddruk maar wel meer zout eten in voedsel en chips

bel toch nog naar je vk !

3. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    Heb ik ook helaas regelmatig. Kan je bloeddruk zijn. Op zo'n moment heb ik een lagere bloeddruk dan normaal en mijn hartslag juist best hoog. Vooral rustig aan doen met onverwachte bewegingen en veel rust nemen. Zorg dat je iets van zout bij je hebt om je weer wat op te peppen.

VK kan je altijd bellen voor de zekerheid. Ze zijn er ook om je gerust te stellen, maar weten ook meestal wel wanneer er meer aan de hand is.

Overigens zit je in de periode (21 tot 24 weken) dat de bloeddruk tijdens de zwangerschap gemiddeld het laagst is, dus dat kan de oorzaak zijn. Sterkte!

4. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik heb dit ook gehad met hetzelfde termijn de vk zei dat t kwam doordat de baby nu veel bloed gata vragen zeg maar en ik heb zelf een wat lage bloeddruk.
    En waarschijnlijk heb je ook wat teveel gedaan(die dag) dat was bij mij het geval op dat moment. ik had het eidne van de adg en in bed heel erg zelf buikpijn dacht echt dat t begonnen was daart leek t op.

rustig aan doen en misschien even je bloeddruk laten controleren.

5. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hier ook dat soort klachten. Duizelig, op tijd moeten eten anders wordt ik niet lekker, en de hele dag die hartslag die door m'n hele lichaam bonkt. Ik heb het idee dat mijn hart onwijs hart bezig is, maar het bloed gaat vooral naar de baby.

Ik moet gelukkig morgen naar de VK, dus ik ga het dan even navragen

6. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Meiden bedankt voor jullie reactie! Heb afgelopen week inderdaad echt veel te veel gedaan en nu heb ik sinds gisteravond heeeel erg rustig aangedaan en merk dat het wel wat gezakt is. Morgen moet ik toch naar de VK dus zal ik het gelijk ook nog even aan haar voorleggen.

Deel Deze Pagina