hoi dames, ik ben nu 3 dagen overtijd..ben nog niet ongesteld ook niet gevoel dat ik het ga worden maar heb wel ONWIJS veel witte afscheiding,slijmerig ..sorry voor de details kent iemand dit ?
Tja, ik vrees helaas dat dit niet zoveel zegt. Ik heb dit heeeeel vaak vlak voor mn ongi gehad, maar ook bij mn vmk's en nu deze ronde weer . Dus bij mij betekent het in ieder geval niets. Ik hoop dat het bij jou wel iets leuks betekent!
Ik ben nog niet zwanger geweest, maar dat heb ik ook wel eens voordat m'n ongi komt.. helaas. Dat zal vast het antwoord niet zijn wat je wilt horen haha Maar zoals de voorganger ook al zegt, het kan 2 kanten op. Ik zie in je handtekening ronde 1 staan, kan het ook zijn dat je cyclus nog op gang moet komen? Dat je dus uitgaat van bijvoorbeeld 28 dagen, maar dat je cyclus dus langer is? Kan het ook nog aan liggen! Het is zo jammer dat er niet 1 duidelijk teken is haha Succes ermee, en hopelijk heb je gauw duidelijkheid.. Weet niet of het er trouwens in staat, maar heb je al getest?
Bij mijn eerste zwangerschap had ik dit ook, veel dikke witte afscheiding. Dus bij mij wel een goed teken! Hoop voor jou ook. Zou maar eens een testje wagen
Helaas geen positief bericht van mij.....sorry... maar als ik ongesteld moet worden heb ik het ook altijd. De ene maand meer/erger dan de andere maand. Hoop van harte dat het voor jou positief uitpakt!