jaja.... vandaag dus die derde echo waar ik zo ontzettend bang voor was,omdat ze gezegd hadden dat het waarschijnlijk geen goede zwangerschap was... vandaag was er een vruchtzak te zien en mijn hcg was bijna naar 7000 gestegen... ik citeer:"dit ziet er uit as een goede zwangerschap"....dat zei de gyneacologe. heb ook een echotje meegekregen al zie je nog niet veel,ik zou nu tussen de 5 en 6 weken zwanger zijn in plaats van 8,... de 29e moet ik weer terugkomen voor controle,dan moet er wel meer te zien zijn dan nu. mar de zwangerschap zit dus gewoon waar die hoort in de eileiders verder ook geen bijzonderheden te zien. dus al met al hoeft een slecht gestegen hcg en een lege echo nog niet direct onheil te betekenen....ik had de hoop echt al opgegeven maar ik hoop dat ik nog 8 maandjes zwanger mag blijven ik wil iedereen heel erg bedanken voor de steun...de gebedjes en het duimen... ik duim voor jullie allemaal elke dag weer.... en zal dit blijven doen!
Nou zo zie je maar weer Miranda,zo druk gemaakt terwijl alles in orde is Ben blij voor je! Nu gaan genieten en geef de moed niet zo snel meer op meissie! -x-
je hebt dan toch ook geen miskraam? waarom post je het hier dan nogmaals? nou in ieder geval lekker gaan genieten nu he?!
Fijn nieuws Miranda! Nu inderdaad hopen dat alles goed blijft gaan, maar daar gaan we vooralsnog dus nog maar wel vanuit! Omdat ik zie dat je onder 'Zwangerschap' ook een topic hebt geopend doe ik deze dicht. Mensen kunnen voor reacties hier terecht: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... t=#1715958 Groetjes, Josien