Mijn naam is Channi en wij zijn al meer dan 2 jaar bezig om een kindje te krijgen. Krijg nu in Juli een hsg onderzoek, hoor ontzettende angstige verhalen hier over. Wie kan mij er meer over vertellen?
Hai, Het is bij iedereen anders maar bij mij is het heel erg meegevallen. Heb het zelfs zonder pijnstillers gedaan omdat ik die niet voorgeschreven heb gekregen. Er waren twee vervelende momenten. Toen ze iets langs naar binnen brachten en toen ze de vloeistof spoten. Heb even een paar seconden wat pijn gehad maar dat viel heel erg mee. De rest van de dag heb ik wat buikpijn gehad dus ben lekker thuis gebleven met een boek in de tuin, was toen erg mooi weer. Zou het morgen zo weer doen. Veel liefs en succes Nataly
Hoi, Wil me eigenlijk aansluiten bij het verhaal van Nataly, bij mij is het ook meegevallen. Wil je adviseren om samen met iemand naar dit onderzoek te gaan als het je eens moet tegenvallen. Verder heb ik wel een pijnstiller genomen en dit werd bij ons in het ziekenhuis ook geadviseerd. Bij ons kreeg je in het ziekenhuis naderhand de uitslag. Succes ermee! groeten Mirjam
Bij mij was het helaas heel andere koek! Ze hadden me ook gezegd dat ik een pijnstiller moest nemen, wat ik ook maar wijselijk gedaan heb. was heel alleen omdat mijn vriend moest werken maar dat vond ik helemaal niet erg. Was er ook niet bang voor. Maar eens op die tafel heb ik de ergste minuten van mijn leven gehad! (en ik heb best al wel veel meegemaakt hoor) Had nog nooit zo'n pijn gevoeld....recht in je baarmoeder... Misschien ook omdat ik totaal niet wist wat me te wachten stond, misschien hebben ze wel iets te hard gespoten, of iets verkeerd gespoten,... weet het niet. Maar 1 ding weet ik 500% zeker: hoe graag ik ook een kindje wil....dit NOOIT meer! Ik heb die avond heel erge pijn en lelijke nachtmerries gehad. Ben er echt een paar daagjes niet goed van geweest. Ik wil je hiermee zeker niet bang maken. Zoals ik al zei, misschien lag het wel aan mezelf (was ik te gespannen), of hebben ze idd iets verkeerd gedaan, maar ben er zeker van dat het zeker niet bij iedereen zo erg is
hoi meid iedereen ervaart het op een andere manier ik heb hem ook gehad maar tijdens algehele narcose dus.... had wel napijn ik wil je veel succes wensen hopelijk is alles goed
Ik heb hem zo meteen. Dus je hoor nog van me. Neem wel na alle verhalen gehoord te hebben pijnstillers in
ik heb het anderhalve week geleden gehad.Vond het niet echt prettig,maar de krampen duurden maar zo'n anderhalve minuut.Ik vond het wel uit te houden,maar had ook 2 x 400 mg ibuprofen vantevoren genomen.Verder totaal helemaal niks geen napijn gehad! Maar inderdaad,ieder mens is anders en iedereen ervaart het op haar eigen manier. Veel succes!
ik ben net terug van de hsg en ik heb er helemaal maar dan ook helemaal niks van gevoeld, geen pijn althans. uitslag was minder, bij mij zat alles dicht dus we gaan nu door voor ivf. neem een goede pijnstiller van te voren en wie weet heb je dezelfde ervaring als ik
ben ook weer terug...... Bij mij viel het zwaar tegen. Had wel pijnstillers ingnomen, maar had echt nog veel pijn. Ze hebben me gelukking een beetje ontzien. Want ik kon echt niet meer! Had het wel uit willen gillen Heb nog best wat bloedverlies op het moment en vervelende steken. Hopelijk gaat het snel weg. Dus meid, bij mij een wat mindere ervaring. Maar hoop dat het bij jou mee gaat vallen.