Hippe winkels gezocht

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Mooiezomer, 1 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.099
    941
    113
    Vrouw
    Waar kopen jullie al die leuke, hippe accessoires voor de baby- of kinderkamer? Ben op zoek naar inspiratie! Het liefst webwinkels want dat is zo lekker makkelijk.

Wat is een 'must have' voor peuter/kleuter kamer? Onze oudste is toe aan een nieuw bed en we willen daarom haar een grote meidenkamer geven. Wie helpt me?

-x-
    Mooiezomer

2. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Ik bestel regelmatig iets bij de gele flamingo, sostre grene heeft nu ook een hele lijn voor kinderkamers (helaas geen webwinkel), ook heb ik dingen van de Ikea.
    Wat ik prettig vindt is voldoende opbergruimte in de kast/andere kasten, onze dochter heeft een speelgoedkist (vol met haar knuffels) verder leuke accessoires, een slaapschaap (slaaptrainer).
    Veel plezier met het uitzoeken van de nieuwe kamer!

Mooiezomer vindt dit leuk.
  3. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Ik koop op allerlei plekken, Google brengt mij overal ;)
    Greenjump.nl, petitpan.com, engelpunt.com, pinkorblue.nl. Etc etc etc

Wat je nodig hebt hangt van de kamer af. Dl heeft bijvoorbeeld een bankje voor het raam, zodat ze goed op de vensterbank kan hangen om de straat in te kijken.

4. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.099
    941
    113
    Vrouw
    Leuk! Die eerst drie ken ik niet. Zet ik op mijn lijstje.

5. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Graag gedaan. Hoezo dit onderzoekje? Ga je een webshop beginnen? :)

6. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.099
    941
    113
    Vrouw
    Nee hoor. L. krijgt binnenkort een nieuwe kamer. Toen S. werd geboren vonden we L. nog te klein voor een groot bed. Dus hebben we haar gewoon in haar babykamer gelaten. Nu is ze bijna een jaar ouder en willen we rustig gaan kijken voor een ander bed (en de rest). Hoop stiekem dat haar meubeltjes straks ook nodig zijn voor een 3e kindje. ;)

Uuz vindt dit leuk.
  7. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Voor dat soort grote meubels zou ik wel ook in een echte winkel gaan kijken. Wij wilden b.v. houten meubels, maar online noemen ze mdf ook vaak hout.
    Zo hebben wij 2x een bed teruggestuurd; dl elke keer teleurgesteld enzo...In de winkel zie je het kwaliteitsverschil meteen.

8. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.099
    941
    113
    Vrouw
    #8 Mooiezomer, 4 apr 2018
    Laatst bewerkt: 4 apr 2018
    De meubels kopen we inderdaad in een stenen winkel. We weten alleen nog niet of we gelijk voor een groot bed gaan of nog voor een peuterbedje. Een peuterbedje ziet er zo schattig uit, maar daar groeien ze natuurlijk ook weer snel uit. Maar in ons geval zou ik dat bedje dan weer aan S. kunnen geven. Pfff, ik kan zo slecht keuzes maken!

Jullie tips zijn echt voor de accessoires en andere aankleding van de kamer. Het worden waarschijnlijk gewoon witte meubeltjes. Misschien de kledingkast in een andere kleur, maar dat moet ik echt zien. Op sommige pinterest foto's ziet dat er leuk uit.

9. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.099
    941
    113
    Vrouw

Deel Deze Pagina