Hoi meiden, Ik heb altijd een discussie met mn man hoe je rijst, macaroni of bruine bonen eet. Ik zelf eet het altijd met een vork, maar hij met een lepel. Hoe doen jullie dat? Liefs, Wup
Ik gebruik mijn lepel alleen voor lichtelijk vloebare goedjes. Dus pap, soep, yoghurt, etc. En verder gebruik ik mes en vork (mes om mn eten mee op mn vork te "vegen" als er niks gesneden moet worden)
Hier hetzelfde dus ook ik kan je niet helpen. Ik gebruik een vork en hij een lepel. Het is net wat je zelf het makkelijkste vindt.
Hier ook hetzelfde, hij met een lepel, ik met een vork! Vond 't in 't begin maar raar dat hij zulke dingen met een lepel at, maar nu ben ik eraan gewend!
Gewoon een vork. Ik heb er eerlijk gezegd ook nog nooit over nagedacht/van gehoord om het met een lepel te eten. Lepels zijn voor vla en soep enzo. Althans: dat vind ik.
Ik eet het beiden met een lepel Vind het onhandig met een vork, valt de rijst er steeds vanaf enzo Vind het lekkerder eten met een lepel
Ik met een lepel en mijn man met een vork. Maar dat is meestal als we gezellig op de bank zitten te eten (geen tv aan) Anders met een vork en mes.
Ik at het altijd met een vork, maar sinds ik bij m'n vriend ben eet ik (net als hij) met een lepel. Wel zo makkelijk Maar wel alleen thuis, in een restaurant gebruik ik dan wel weer een vork... (Als we ooit nog eens samen uit eten kunnen )
Rijst eten met je vork .. Nee hoor hier gewoon met een lepel dan heb je tenminste wat meer korrels in je mond als je een hap neemt .. Met macaroni het zelfde