Maakt toch niet uit? Ha ha, als het maar met vork en mes of met lepel en mes is. Ik vind alleen bestek in 1 hand pas raar.
Ik snap ook niet echt wat er zo gek aan is als je macaroni of rijst met een lepel eet maar goed zoals bosi333 zegt vind het vreemder als iemand met 1 vork/lepel oid eet Kan iemand mij uitleggen wat er vreemd aan is om dit te eten met je lepel ?
ik at het altijd met lepel (zo aten we het thuis) en mijn vriend met een vork. Aangezien hij altijd de tafel dekt (als hij thuis is) dan krijg ik een vork hahaha.. dus ja toen ben ik over gegaan op de vork.
Ligt er aan hoveel je op een lepel doet maar met een vork krijg ie miss drie korrels naar binnen, dat eet toch niet lekker ?
Hier toevallig ook altijd dezelfde discussie thuis. Ik eet het met een lepel en hij met een vork. Hij blijft het maar raar vinden dat ik het met een lepel eet.
ik moest altijd met mes en vork eten.... miss dat ik daarom nu niks meer met lepel eet! had vroeger ook kinderbestek en gebruikte daar altijd de mes en vork van. maar ik kan zelf ook niet echt met lepel eten... verder is er niks raars aan als je met lepel eet toch!?? tis maar net wat je gewend bent!
Rijst eten wij met lepel en vork. Doen volgens mij alle Aziatische mensen. Maccaroni eten we niet maar wel andere pasta's en zoals de Italianen hun pasta eten doen wij het ook, dus met vork en lepel.
Mijn vriend en ik eten het met een vork.. Ook de macaroni.. Je zal het maar met stokjes moeten eten, dan ben ik 2 uur bezig met eten.