Niet Als je op 1 erwt bijt, heb je het gevoel dat je hele mond vol zit met die zooi. Melige bende, jakkie. Eet smakelijk!
meestal met gebakken aardappels en stuk vis ofzo. en dan uit een pot met peeen erbij he. diepvrieserwten vind ik goor
Ik ben er niet hoteldebotel van, maar soms met gebakken aardappeltjes, worteltjes en een visje. Meestal dus als we ècht niet meer weten wat we moeten gaan eten, haha!
Turkse yoghurt, 2 knoflookteentjes, beetje zout, olijfolie en peper, beetje rode paprikapoeder, doperwten erdoorheen. Goed door elkaar roeren, en dan bij de rijst met kip. HEEERLIJK! Ik denk dat ik dit vanavond ga maken, heb er ineens erg zin in!
Met rijst, kip (kipfilet of kipschnitzel) en kerriesaus Of gewoon bij (gebakken) aardappelen en vlees.
Vocht eraf, in een steelpannetje, boter, peper, zout en suiker erbij. Even op laten staan en regelmatig roeren. Dan gewoon als groente bij de aardappels en vlees. Soms als ik alleen moet eten, en geen zin heb om aardappels e.d. voor mezelf te schillen maak ik een hele pot voor me alleen klaar. Bord vol doperwten. Daarna nog een hamburgertje bakken.. Klaar, makkelijk, snel, smaakt goed.
sperciebonen met doperwten door elkaar,rauw rood uitje erbij en balsamicoazijn en een scheutje olijolie. paar blaadjes munt eroverheen! heerlijk!!!