Appelmoes is ook vies Vroeger teveel gegeten haha, dus doperwten door de appelmoes gaat hier ook niet op. Iig, zijn erwten uit de diepvries niet melig dan? Vriendlief lust ze ook niet, dus dat is geen probleem. Maar mocht ik eens alleen zijn en het staat in het dieet, is het het overwegen waard om ze uit de diepvries te proberen.
totaal niet melig, maar je moet ze ook maar heel kort even (mee)koken, dat ze nog wel lekker versgroen blijven
Dopertwen is de enige groente die wij uit pot eten HEERLIJK! Meestal gewoon gekookt en dan gebakken aardappels en vlees erbij. En af en toe door de rijst ook erg lekker.
Met aromat.. de groene variant.. en dan met gebakken aardappels en vlees... en soms ook nog met appelmoes
Ik eet ze soms koud met een beetje slasaus, erg lekker! Ik eet ze ook lekker warm en dan met mayo! Mmmm
hier hetzelfde alleen eten wij wel meer uit de pot (als ik niet veel zin heb om te koken ofzo maar niet superveel uit pot)
Ik eet ze alleen als ik aan het lijnen ben en dan 's avonds laat. ipv chips oid. Zo koud uit een potje (ik eet trouwens alle groenten koud uit een blikje/ potje; rode kool, bietjes, worteltjes, asperges, enz enz)
inderdaad.. met appelmoes en eventueel nog aardappelpuree erdoor (heel klein beetje appelmoes dan, anders wordt het wel een erg nat zooitje). maar ik vind niet alles lekker met appelmoes hoor.. bloemkool en spruiten zijn met appelmoes nog steeds smerig
Diepvriesdoperwtjes zijn heerlijk mals, en dan door de risotto, met een beetje munt. Of spaghetti en doperwtjes en groene pesto is ook lekker
met een vork en dan plet ik ze eerst zodat ze tussen de vork zitten anders krijg ik altijd ruzie met die dingen:x