Hahaha grappig topic.. Ik gebruik mes en vork. Weet niet waarom , vind ik fijner. Mijn vriend verklaard me voor gek. (heeftie ook wel gelijk , maar niet als het mijn pizza betreft)
ligt eraan waar en met wie ik ben . Thuis in punten en dan met mn handen, maar ergens anders kan ik ook prima pizza met mes en vork eten.
Heb gestemd voor in punten en dan met de handen. Zo doe ik het thuis. Als we uit eten gaan gebruik ik gewoon netjes mes en vork
Haha grappig dat zoveel meiden ook pizza op hebben vandaag! Wij hadden Greek Style van Dr. Oetker, m'n favo hmmmmmmmm...
Hmmm... die van mij ligt nu lekker in de oven! Ik snij m in stukken (punten) en dan eet ik met mn handen.
Met een pizzasnijder. Eerst snij ik een punt af en die punt snij ik weer in kleinere hapbare stukjes en die eet ik vervolgens met de hand op.
Haha, toen ik de vraag las, was het eerste wacht ik dacht: Uuhhhm, WARM?! Maar het ligt een beetje aan mn bui de ene keer met mes en vork, andere keer in punten en dan lekker met de handen!
In punten en dan met de handen. We hadden laatst pizza van de pizzaria en die zijn wat slapper en beter gevuld. Onze dochter kon het niet goed eten omdat de stuken te groot waren, hebben haar meteen maar geleerd dat ze de punt dan dubbel moet vouwen en dan moet eten. Tis een echte pizza eter.