Hoi Ik hoop dat ik mijn vraag de de juiste persoon stel, ik wist namelijk niet aan wie ik hem eigenlijk moest stellen. Mijn zoontje van 5maanden krijgt borstvoeding, op verzoek maar dat is zo`n 4/5 keer per dag. Ik merk de laatste tijd dat hij heel moeilijk in slaap komt. Wel moe, hij wrijft in zijn oogjes en gaap veel. Maar geeft niet toe aan de slaap. Nu kreeg ik te horen dat het door mijn voedsel kan komen. Dat hij daardoor actief word, vanwege bepaalde voedingsstoffen. Verder is hij gezond en er is verder ook helemaal niks met hem aan de hand. Nu wou ik graag vragen of dit klopt? Of is er iets anders aan de hand? Of kan ik iets anders proberen.? Alvast bedankt groetjes Daisy & Seth
Hoi hoi, Het kan dat je veel koffie drinkt of cola door de cafeine komen. Huilt je kleintje veel? Hoe gaat het met groeien? groetjes Adrienne
Hoi Ik drink geen koffie en heel sporadisch cola. (misschien 2x per jaar) Hij heeft kledingmaat 80 en weegt 8610 gram, groeien gaat dus perfect. Daar heb ik geen klachten over. Huilen doet hij alleen s`avonds als ik hem steeds in bed blijf leggen. Als hij wakker word en ogen wijd open heeft dan trooste ik hem en als hij tegen mij aan in slaap valt gaat hij weer in bed.Dan na enige tijd word hij wakker en gaat huilen , en dan begint het weer van voor af aan. Groetjes
Hoi, Adrienne is er even niet vandaar dat ik binnen kom vallen Vaak zie je dat de kindjes 's-avonds (meer) huilerig zijn dan overdag. Overdag krijgen ze te maken met de nodige prikkels en op die manier proberen ze dat te verwerken. Ze hebben het huilen dan nodig om 'goed' in slaap te kunnen komen. Ik begrijp dat hij steeds opnieuw wakker word en dat jullie hem er weer uit halen om te troosten. Heb je al eens geprobeerd om hem te laten liggen en de bewuste aai over de bol methode geprobeerd? Krijgt hij naast de Bv al wat anders? Ilja
Hoi Hij krijgt alleen bv. We hebben hem al een paar keer laten liggen en laten huilen. Maar dat gaat van huilen over in krijsen en dat houdt hij heel lang aan.En je hoort het dan ook overal, zelf bij de buren hoor je het zo hard dat het gaat. Dus laten huilen doen wij echt niet meer. Ik moet wel zeggen dat in ons bed als ik naast hem lig dat het hartstikke goed gaat. Een knuffeltje of t-shirt van mama in zijn bedje wil ook niet helpen. groetjes daisy
Kleintjes kun je niet verwennen, maar ze gewennen wel snel. Zoals ik je verhaal lees heeft het hier mee te maken. (want groeien gaat goed en het is alleen 's-avonds) Voor verlatingsangst is die nog te jong dus ik denk echt dat weet mama komt toch wel als ik ga huilen. Soms is het gewoon een fase en heeft het tijd nodig. Echter als je de aai over de bolmethode gebruikt heeft dit ook veel tijd, geduld,maar met name consequentie nodig. Soms ben je ruim een week (zo niet langer bezig), maar als je structuur geeft zal het huilpatroon al snel minder lang duren. Echter je moet als ouder hier volledig achter staan anders werkt het niet. Volg je gevoel hierin. Jij als moeder voelt wat goed is. Succes! Ilja