Vraagje. Mijn zoontje van 4 maanden heeft afgelopen week in het ziekenhuis gelegen vanwege heel veel huilen, slecht slapen en slecht drinken. Nu konden ze hem daar in een goed ritme brengen en heeft hij niet laten zien dat hij slecht dronk. Als hij stopte, warmden ze z'n fles op en dronk hij weer verder. Nu thuis is hij zo anders met drinken.. Hij drinkt z'n fles wel leeg, maar alleen als het écht warm is. Na zo'n 70cc moet ik dan de fles opwarmen, want hij drinkt niet als hij de ietwat afgekoelde speen in zijn mond voelt. Hij protesteert echt. Zodra hij voelt dat het warm is dan laat ie pas merken dat ie echt nog wel trek heeft.. Best vervelend, maar goed, hij drinkt tenminste eindelijk! Mijn vraag: bestaat er toevallig iets van een hoesje ofzo (iets met folie erin ofzo?) om de fles warm te houden tijdens het drinken? Dat heen en weer lopen naar de magnetron brengt natuurlijk ook een hoop onrust met zich mee..
Goedemorgen, Wat vervelend dat je zoontje vorige week was opgenomen in het ziekenhuis! Vanwege wetgevingsrichtlijnen zijn wij niet bevoegd om vragen over flesvoeding voor zuigelingen jonger dan 6 maanden te beantwoorden. We verwijzen je hiervoor naar je consultatiebureau. Zij kennen je kindje persoonlijk en kunnen je gericht advies geven. Groetjes Ruby- Nutricia voor jou
Sorry dat we je niet verder kunnen helpen! Alle vragen met betrekking tot flesvoeding onder de 6 maanden mogen wij niet beantwoorden, hiervoor verwijzen wij naar het consultatiebureau. Groetjes Ruby- Nutricia voor jou