Wij willen graag de Bugaboo aanschaffen. Nu zie ik dat babypark en babydump hierbij gratis aanvullende fleecebekleding aanbieden. Bij babydump staat erbij dat bugaboo tracteert omdat het bedrijf 10 jaar bestaat. Weten jullie of je de aanvullende bekleding krijgt van de winkel of van bugaboo? Ik wil namelijk zaterdag graag de bugaboo aanschaffen bij prenatal in verband met de mooie kortingen, maar aanvullende bekleding is natuurlijk nooit weg Op de prenatal is echter niets te vinden over deze actie...
Op sommige sites en bij sommige winkels krijg je de extra (gratis) aanvullende bekleding direct mee. Anders pas na productregistratie op de site van Bugaboo. Voordeel in de winkel is dat je vaak nog een kleur mag kiezen. Via Bugaboo zelf krijg je een willekeurige kleur toegezonden.
Klopt over het algemeen moet je je product eerst registreren en krijg je het via bugaboo thuis gestuurd. De winkels hebben ook een aantal aktiedozen toe gestuurd gekregen. Wij hebben bijna allemaal oranje bekledingen gekregen. Dat was een kleur van 2007-2008.
Oke, oranje is prima, als ik maar geen zwart krijg - maar dat zal ook wel niet, die kleur is vast te populair Eigenlijk wil ik zand, zal zaterdag eens vragen hoe prenatal dit doet!
Ik heb de bugaboo aangesschaft voor 2009. Bij babydump was actie toen dat je er een gratis luiertas bij kreeg. Na wat leeswerk op dit forum las ik dat anderen dit hadden weten om te praten tot een gratis voetenzak. Ik ben toen terug gegaan en mocht het nog omruilen.... Dus misschien valt er ook nog wat te ´regelen´ zeg maar. Overigens is de wagen bij babydump goedkoper dan bij prenatal. En zo niet, dan bieden ze toch laagste prijsgarantie.
Haha, dat was ik, van die gratis voetenzak in plaats van luiertas 8) ! Bij babydump deden ze daar inderdaad niet moeilijk over... Ook de laagste prijsgarantie vind ik bij Babydump netjes geregeld. Ik zag de wagen een maand na bestelling ergens nog net 50 euro goedkoper; met een mailtje werd het prijsverschil keurig rechtgetrokken. Over die actie met de gratis fleecebekleding: ik dacht dat deze actie tot 1 mei loopt. Hoewel ons karretje al lang besteld is, laat ik het pas half mei bezorgen. Weet iemand of er dan weer een andere actie van Bugaboo is en wat dit dan is? Ik dacht dat ze het hele jaar door van dit doort acties hadden ivm 10-jarig bestaan...
Klopt Miffy77, ze hebben het hele jaar door acties ivm het 10-jarig bestaan. Jewe weet hier vast meer van
Haha. Er zijn nog geen nieuwe acties bekend gemaakt. Maar zodra ik iets weet laat ik het jullie zeker als eerste weten. Op het moment hebben we het wel erg druk met Bugaboo. We doen mee met de acties van Prenatal met die 25% korting. En bij ons is ook de korting op de accessoires, dus daar pakken we veel klanten mee weg bij Prenatal. Bij ons was het super druk vandaag en bij Prenatal viel het een beetje tegen. (ssht ben even weeste spioneren bij de concurrent )
Ik heb zojuist de bugaboo cameleon gekocht bij prenatal, met de extra fleece bekleding er ook gratis bij, heb nu 680 betaalt voor alles bij elkaar, is toch bijna 100 euro goedkoper als ik bij alle andere winkels zie
Zie je bericht nu pas deze actie was bij de Babyplanet, dat je ook de korting op de accessoires kreeg. Heb vandaag 9 bugaboo's besteld! Dit is echt een record! Niet normaal meer. Maandag moet ik bugaboo bellen voor een klant, ga ik gelijk vragen wat hun volgende actie wordt. Ben zelf ook wel benieuwd!
Krijg je die extra bekleding dan na registratie gewoon toegezonden?? Want ik heb vandaag bij de Prenatal een Bugaboo gekocht met aanvullende bekleding en net geregistreerd via de site van Bugaboo. Helaas stond er niets over de gratis extra bekleding?? Iemand die dit weet? En helaas te laat gelezen dat bij de Babydump ook korting was op de accesoires tot wanneer is dat? Want die hebben we nu nog niet gekocht dus moeten we toch nog hebben!!
Ik heb er bij de prenatal speciaal om gevraagd, en de extra fleece bekleding moest van de winkel zelf komen, ik had de laatste in de kleur zand (die heb ik dus al mee naar huis gekregen), dus had geluk, want de extra fleece actie is zolang de voorraad strekt. Ik zou als ik jou was nog even navraag doen bij de prenatal. overigens is de assecoire actie bij de babyplanet
Oh dat meen je niet... Fijn dat ze dan niks erover gezegd hebben. Weet je ook tot wanneer het is bij de babyplanet?
Ik zie het net op de site staan bij Babyplanet... Het was gister, vandaag en morgen. Maar er staat bij 'niet op accesoires' ???
Jewe vertelde dat ze wel op assecoires korting geven (babyplanet), maar ik denk dan als je daar in de winkel komt, want ik zag er ook niks van terug op internet, maar voor mij is babyplanet te ver weg. Klopt dat ze er niks over hebben gezegd bij prenatal, was bij mij ook zo, maar ik ben eerst naar huis gegaan en heb eerst goed op internet gelezen om tot de juiste beslissing te komen (twijfelde tussen bugaboo en quinny buzz, maar de buzz rijd echt 10 keer slechter dan bugaboo), toen kwam ik erachter dat bugaboo die actie heeft en heb ik hun ernaar gevraagd, en toen moest ze het opzoeken en toen pas zei ze, ja idd die krijg je er dan gratis bij. De gratis fleece actie is maart en april. Dus als je vandaag nog naar de prenatal gaat krijg je en de 25 % korting, en de gratis extra fleece bekleding, en als ze daarover moeilijk doen, dan zeg maar dat ze hellevoetsluis moeten bellen