hoi meiden ik hoop dat iemand me kan helpen. jayden drinkt al ruim een maand 5 x180+6 en dat ging super laatste fles is met rijstebloem en smiddags krijgt ie een half potje fruit en savond een half potje groenten ( op advies cb). maar nu komt ie sinds 3 nachten ook om 0400 !! hierdoor krijgt ie nu dus meer dan een liter flesvoeding. ik geef nu de laatste fles maar 120+4 zodat dat t extra is zeg maar. ik heb altijd begrepen dat een baby max 1ltr voeding mag maar wij zitten nu dus op 1135 cc. weet iemand hoe ik dit kan oplossen? laten huilen wil ik niet. voor t gemak hieronder wat ie nu krijgt: 0400- 180+6 0800- 180+6 1200- 180+6 1600- 180+6 2000- 180+6 2300- 120+4 (als ik deze voeding laat vallen komt ie om 2400)
t is echt intens verdriet en krijg m echt alleen stil met een flesje maar zou t niet een sprongetje kunnen zijn ofzo dat t een paasr dagen is en dan weer overgaat (denk ik net pas aan )
Hier dat probleem ook gehad bij 3-4 maand. Hij moest perse 1200cc hebben. We zijn toen Nurtilon Forte gaan geven. En later ook nog nutriton in alle flessen. Met die combi kon hij weer met 5 flessen toe.. Maar we hebben het eerst een week aangekeken om te kijken of het niet een sprong was. Daarna vonden we het echt te gek worden. En met die nieuwe voeding hadden we een heel tevreden kindje.
Jasmine heeft dit vorige week ook een aantal nachten gehad. Ze slaapt al lange tijd door en nu werd ze ineens 's nachts wakker. Dit heeft een paar nachten geduurd en toen was het ook ineens weer voorbij. As je ervoor kiest om toch een extra fles te geven, zou ik juist in de nachtfles minder geven en niet bij de laastse voeding. Ik hoop idd voor je dat dit met een sprongetje te maken heeft en dat het na een paar nachtjes weer beter gaat
Ik zou idd ook de laatste fles 180+6 geven en niet die van 4 uur....die zou ik juist kleiner maken...
ok ik ga dan even proberen om t om te wisselen dus die van 4 uur 120 doen... en idd hoop dat t snel weer over is (was zo gewend aan lekker door slapen )
hij krijgt al nutriton in al zn flessen hij is zo druk dat ie t er anders uitgooit maar dat vult niet extra heb ik idee.. en voor ie rijstebloem kreeg had ik ook friso extra als laatste voeding maar dat vulde ook niet meer.
Ook al eens geprobeerd om alleen wat water te geven? Ons zoontje wordt ook sinds 3 weken 's nachts wakker. Bij intens verdriet gaven wij ook de fles omdat speentje niet hielp. Die fles dronk hij dan ook gewoon leeg. Na een paar van die nachten zijn wij eens gewoon 180 water met maar 3 schepjes voeding gaan geven. Ineens dronk hij nog maar een paar cc en was het goed en na 2 van zo'n nachten, was ineens het speentje voldoende. Maar ons zoontje wordt niet echt wakker van de honger, maar waarschijnlijk van jeuk (eczeem)