mijn ei even kwijt!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ridydj, 16 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ridydj

Ridydj Lid

2 apr 2014
    61
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi dames
    ik wil hier even mijn verhaal doen omdat ik zo onzeker en ook wel bang ben.
    Ik ben 8.3 weken zwanger na 3 miskramen(ma) 2× in'07 en een in mei '14 heb al 3 kinderen '00 '02 '04
    heb al een goede echo gehad op 7.1 weken met een goed kloppend hartje en toch ben ik zo bang dat t weer niet goed gaat.heb aanstaande vrijdvrijdag mijn 2 de echo zie daar zoo tegen op omdat mijn 3 miskramen alle 3 bij de 2 e echo zijn vast gesteld.
    Mijn omgeving probeert me wel gerust te stellen omdat ik bij de eerste echo al 7.1 weken was en een kloppent hartje zag bij de andere 3 had ik ook een kloppent hartje maar was de groei niet verder als 6.5 gekomen dus eigenlijk alle 3 vlak na de eerste echo gestopt.en kwam er met de 2e echo achter.
    ik durf niet te hopen dat het nu goed gaat.of te denken dit zit wel goed bang voor de teleurstelling.
    Als ik me zwangerschaps kwaaltjes moet geloven zit het allemaal nog goed. maar weet Door het vele lezen hier op het forum dat dat geen garantie geeft en dat het net zo goed niet goed kan zitten.
    durf vrijdAG echt niet te gaan krijg echt een knoop in me maag als ik er aan denk ik zie in gedachte al dat ze zeggen dat het helaas gestopt is pfff word er echt bang onzeker en verdrietig van!!

2. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Hmmm,

Jammer dat je dit allemaal al hebt moeten meemaken :(

Ik denk dat dit een normale reactie is van jou om bang te zijn...
    Misschien een stuk zelfbescherming ook? Voor in het geval dat het misloopt...

Ik hou mijn duimen omhoog dat alles in orde is!

xxx

3. Ridydj

Ridydj Lid

2 apr 2014
    61
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dank je voor je reactie
    de verloskundige zei ook al je hebt al 3 kinderen dus je kan het wel en ook je bent nu bij de eerste echo al verder.maar ja haha t onzekere blijft en t is zeker een soort van zelfbescherming

4. LSQ

LSQ Niet meer actief

Hi,
    Gefeliciteerd met je zwangerschap en tegelijkertijd wat vervelend! Ik kan een beetje voorstellen hoe je je nu voelt, mijn eerste zwangerschap eindigde in een miskraam, en dat is niet leuk. De zwangerschap erna heb ik daar in het begin veel onzekerheid door gevoeld. Ik vond het juist ook fijn om naar de afspraak te gaan, zodat ik meer zekerheid (iig een beetje).

Fijn dat je omgeving je probeert gerust te stellen. De situatie klinkt iig als beter dan de vorige! Helaas zit er niets anders op dan afwachten, dus ik zal voor je duimen en ik hoop dat je vrijdag goed nieuws krijgt en je over niets zorgen maakt!

5. Ridydj

Ridydj Lid

2 apr 2014
    61
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dank je voor je reactie.
    Hoop inderdaad dat t nu beter verloopt .

6. Ridydj

Ridydj Lid

2 apr 2014
    61
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nou meiden heb mijn echo gehad met knikkende knietjes ernaar toe.
    alles was helemaal goed het hartje klopte nog!!
    Wat een opluchting het lag mooi op groei hartje klopte stevig en op een mooi tempo pffff wat was ik bang.
    maar nu een hele opluchting.
    ik weet dat het nog niet safe is er kan nog genoeg fout gaan. Maar dat de kans na 2 goede echos een stuk kleiner is en denk dat het na 2 goede echos vaker goed gaat als fout. Nu lekker proberen te gaan genieten en op na de volgende echo op 4 dec

Deel Deze Pagina