Hoe flirt jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 14 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw
    Niet.

Ik kan dat écht niet:roflmao:

Paardenbloem vindt dit leuk.
  2. Mapje

Mapje Niet meer actief

Beetje beide. Op straat ben ik vriendelijk denk ik maar als ik uit ben ook wel flirten..

3. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.769
    2.185
    113
    Ik flirt graag maar heel vaak niet eens bewust (hoor dan later terug dat ik wel een flirt kan zijn). Vind het juist leuk om binnen een relatie te flirten. Ik voel me juist ontzettend trots als mijn vriend met een vrouw flirt, die vent is toch maar mooi met mij! En als het een leuke vrouw is flirt ik soms gewoon mee ;)

ButterflyPassion en Boggie vinden dit leuk.
  4. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.243
    28.258
    113
    Ik ben heel goed in flirten maar ik vind het niet gepast als je in een relatie bent.

5. YaelStone

YaelStone Fanatiek lid

5 aug 2019
    2.440
    4.368
    113
    Ik flirt niet met onbekende mannen, ik word echt ongelooflijk ongemakkelijk van aandacht van andere mannen. Met bekende mannen kan ik nog wel heel open zijn, wat misschien verward kan worden met flirten.

Spectre vindt dit leuk.
  6. Boggie

Boggie Nieuw lid

23 feb 2021
    4
    0
    1
    Vrouw
    Ik ben heel amicaal, maar flirten? Geen idee of je dat zo kan zien. Ook al heb ik een relatie nu, is het deel van mijn persoonlijkheid en hoe ik met andere mensen omga. Er zit een ring om mijn vinger, zolang de ander die grens respecteert vind ook mijn man het prima. Die is zelf ook zo :)

7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.194
    16.528
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik vind flirten een groot woord maar ik kan een andere man weleens verpakt een complimentje geven die dan wel binnenkomt maar niet dat we daar beiden iets mee zouden doen.
    Gaat vaak een beetje over en weer en is 9 van de 10x is het gewoon gekkigheid en melig gedoe.

8. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.681
    18.754
    113
    Vrouw
    Aangezien de plekken waar ik zonder man en kinderen kom geen flirt plekken vind, flirt ik volgens mij niet.

Alleen weg gaan of met vriendinnen doe ik al lang niet meer en als man en kinderen er bij zijn ben ik toch vooral met hen bezig.

9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.639
    5.666
    113
    Niet, aangezien ik getrouwd ben en de meerwaarde er niet van in zie.

Spectre vindt dit leuk.
  10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wauw. Wat een Keurige Huismoeders hier op ZP!! Flirten wordt blijkbaar door de meesten ongepast bevonden.

Ik vind flirten niet ongepast, als je maar weet waar de grens daarbij ligt en die niet overschrijdt. Ik flirt er vrolijk op los. Ja en dat terwijl ik keurig getrouwd ben (met mijn eerste en enige grote liefde). Mijn man weet dat ik flirt. Maar zowel hij als ik weten waar de grenzen liggen. En die overschrijdt ik niet. Maar ik glimlach er vrolijk op los en maak gezellige praatjes en lach lief en kijk soms zogenaamd ‘verlegen*’ weg. Flirt er dus op los hahaha. And I like it!! :roflmao::D

*je kunt een hoop over mij zeggen, maar verlegen ben ik niet :roflmao::roflmao::roflmao:

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.185
    35.865
    113
    Wat weer een flauwe reactie. Waarom niet gewoon zeggen dat jij het wel vindt kunnen?

Daarbij vind ik het zelf vooral ongepast om anderen voor de gek te houden, door te flirten laat je toch een beetje weten dat je interesse hebt en beschikbaar bent en dat blijkt dan niet zo te zijn.

Spectre, TotalBella en Sado vinden dit leuk.
  12. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Waarom overal iets negatiefs van maken??

Ik zie het niet als een ander voor de gek houden. Ik ben een vrolijk persoon en glimlach vriendelijk naar vrijwel iedereen.
    Daar mee zeg ik niet dat ik beschikbaar ben. Hooguit zeg ik er mee dat ik het leven omarm en dat het leven mooi is!

Ik zet mezelf nl niet op Tinder ofzo haha. Daarmee zou ik een onterechte beschikbaarheid afgeven. Maar niet door vriendelijk aan iemand te lachen!

Kindje3 vindt dit leuk.
  13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.185
    35.865
    113
    Je was zelf aardig negatief in je reactie he? Vriendelijk lachen vind ik ook ergens geen flirten, maar gewoon aardig zijn

Spectre vindt dit leuk.
  14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Nee hoor, dat is jouw interpretatie dat ik ‘aardig negatief’ was in mijn reactie. Blijkbaar is iemand keurig vinden in jouw beleving negatief doen. Jouw oordeel en jouw probleem, niet de mijne.

Vriendelijk lachen is niet altijd gewoon aardig doen. Het hangt een beetje van de wijze van de rest van je non verbale communicatie af. Ik kijk niemand aan alsof ik ze ter plekke wil verslinden haha maar ik kan wel een beetje ‘stout’ vriendelijk lachen wat ik zelf eerlijk wel als flirten zou moeten omschrijven.

Fijne avond verder!

Cindy1977 vindt dit leuk.
  15. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Flirten kan gewoon heel onschuldig zijn. Je hoeft niet gelijk iemand het gevoel te geven dat je met hem naar bed wil ofzo. Gewoon een beetje grappen maken en een complimentje geven vind ik gewoon ok en wel leuk. Ik kan ook prima met een vrouw “flirten” bijvoorbeeld terwijl ik totaal niet van de vrouwen ben. Gewoon een beetje flirten zonder seksuele toespelingen moet gewoon kunnen.

Kukido, Cindy1977 en maartje84 vinden dit leuk.
  16. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Nou ... ik ben best verlegen eigenlijk... maar qua flirten dan weer niet. Maar misschien is mijn verlegenheid ook wel mijn flirttactiek.
    Haha stom..

Verder inderdaad veel die het ongepast vinden hier, maar zolang je zelf weet waar de grens ligt en er beide tegen kan in een relatie..

maartje84 en Linnidee vinden dit leuk.
  17. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Haha verlegen wegkijken is altijd een goede tactiek dus wie weet heb je je verlegenheid wel mee in je flirttechniek ;)

En idd: zolang je zelf maar de grenzen kent en je partner zich daar ook in kan vinden. Mijn man lacht om mijn geflirt. Hij weet dat ik met niemand anders dan met hem mee naar huis ga, ik zoen met niemand anders, ik ga met niemand anders naar bed. Ik wissel geen telefoonnummers uit maar ik flirt wel. Hij lacht er om ;)

18. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ja dit, ik was laatst ‘s avonds laat/‘s nachts op een buitenfeest. Had net lekker gezwommen in een meertje en maakte daarna een praatje met twee meiden. Kreeg een compliment over mijn luchtje die ik blijkbaar bij mij droeg. Haha ik grapte dat ik vaker in dat gore water moest gaan zwemmen als vervolgens zwermen vrouwen mij gingen vertellen dat ik zo lekker rook. Zij bleven volhouden dat het een ander luchtje was, ik grapte en grolde met hen mee en zij zeiden dat ik zo leuk grappig en open was. Ze stonden dicht bij me en iedereen had drank op. Ik grapte toen tegen hen jullie ruiken ook zo lekker en: ‘tis dat ik niet lesbisch ben maaaaaar anders had ik jullie beide ‘gedaan’ :roflmao::roflmao::roflmao:

Dom geouwehoer. Ik meen er niets van en mijn gehele grappen en grollen laten dat dan wel weer merken. Tegen een man zou ik nooit grappen ‘dat ik hem zou doen’. Kortom: ik weet - ook met drank in het lijf :roflmao: - waar de grenzen liggen ;)

Kindje3 en Linnidee vinden dit leuk.
  19. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ow ik zit niet op tinder hoor :roflmao: Ik kan eerlijk zeggen, ik weet niet eens hoe tinder eruit ziet. Dat vind ik ook niet onder flirten vallen, dat is echt op zoek gaan naar een relatie.

20. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.309
    8.788
    113
    Vrouw
    Ik durf niet echt te flirten :oops: Denk toch altijd dat er geen interesse zal zijn van de andere. Volgens mijn moeder heb ik het niet eens in de gaten als een man naar me kijkt omdat ik naar de grond kijk :o:

Deel Deze Pagina