woont iemand in de buurt van de primark of komt er regelmatig? mijn zoontje heeft er een knuffeldoek van waar hij gek op is..! ik zou graag een reserve willen als ze nog verkocht worden.
ik ga volgende week vrijdag naar de primark in essen.. als je een foto hebt wil ik wel voor je kijken
in de weekenden (nu ) ben ik altijd bij mijn vriend en daar in het centrum zit ook een primark Ik kan ook wel even kijken voor je?
Ik ga binnenkort waarschijnlijk, hier is onze zoon ook helemaal weg van een knuffeldoek. Wij hebben een witte met een beertje en dan een grote lap stof erin Knuffelt er uren mee dus moet die ook extra gaan halen. Mocht niemand hierboven het vinden wil ik eventueel ook wel kijken als ik ga voor je
Hij is groen en lijkt op een kikker vind ik. Groter ook dan normale knuffeldoeken, hij is al twee jaar oud denk ik..
Ik woon vlakbij een Primark en kom er regelmatig. Als een van de andere dames je niet kan helpen, stuur je maar een berichtje, dan ga ik voor je kijken.
hi meis! heb voor je gekeken, was toch ff in de stad. Hier hangt 'ie momenteel niet. Kon zo snel niemand vinden om aan te vragen of ze nog binnenkomen of Uberhaubt nog in assortiment zijn maar kan de volgende keer nog wel een keertje een poging wagen iemand aan te spreken liefs, Nouk