Welke plek voor tattoo het mooist?

Discussie in 'De lounge' gestart door TallieJ, 16 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TallieJ

TallieJ Actief lid

6 mei 2014
    236
    0
    0
    Ik werk op een kinderdagverblijf
    Hoofddorp
    Ik heb al heel lang een gaaf idee voor een tattoo alleen kreeg ik het nooit van de grond. Nu heb ik eindelijk de goeie mensen te pakken die me hiermee kunnen helpen! Superblij natuurlijk!! Alleen zit ik nog te twijfelen over de plek... Ik zei altijd dat ik de tattoo op mijn rechterzij wilde.. Maar ik vind mijn onderarm (aan de bovenkant, zodat je het dus ziet) ook erg mooi. Het worden twee tattoos dus op beide armen 1. Waar zouden jullie voor kiezen? :)

2. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Ligt eraan wat voor een tattoo het is...

3. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Dat is wel heel erg afhankelijk van het ' plaatje' en je lichaam...

4. Ja, precies.. Ribben vind ik echt prachtig, maar daar moet je wel het figuur voor hebben (en het zo kunnen houden..).

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik vind tattoo's het mooist in de tattoo-shop! In de boeken, op de muren of op het lichaam van hele stoere ongeschoren gespierde bikers met een Harley met een hoop lederen kleding aan.

Maar dat is een kwestie van smaak, denk ik!

6. misa

misa Niet meer actief

Ik vind het ook erg liggen aan je lijf en de soort tattoo. De zij vind ik een super mooie plek! Maar beide zijdes... Minder denk ik.
    Ik heb zelf eentje op mijn rechter onderarm, beetje bovenaan aan de binnenkant. Snappie? Ben er erg blij mee!
    In de shop heb ik de tattoo (proef) nog op meerdere plekken gehad en toen bepaald.

7. pinkpanter

pinkpanter Actief lid

14 feb 2014
    215
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat is heel erg afhankelijk van welke tattoo het is. Grootte, soort enz. En uiteraard misschien niet onbelangrijk moet het ten alle tijden te bedekken zijn of mag het bijv in de zomer altijd zichtbaar zijn. Wil je het veel kunnen tonen aan de buitenwereld of is het alleen voor jou. In je zij zal dus veel vaker bedekt zijn dan bijv je armen. Denk daar goed overna. Misschien ook handig aan de tattooshop vragen wat zij je adviseren waar de tattoo het beste tot zn recht komt

8. TallieJ

TallieJ Actief lid

6 mei 2014
    236
    0
    0
    Hoofddorp
    Als ik het op mijn zij laat doen worden het twee tattoeages schuin onder elkaar en dus niet elke zij een. Op mijn arm word t dat wel want twee tattoeages passen niet op mijn arm...;)
    Ik ben fan van egypte en vindt hun geschiedenis erg mooi en interessant. Dus ik wil de namen van mijn kinderen in hierogliefen op mijn lijf laten tattoeeren. Wilde altijd mijn zij maar hoorde dat dat best pijnlijk is.. Wat betreft lichaamsbouw: Ik ben slank..Niet heel erg slank maar ook niet dik.
    Wel een goeie tip om de tattoeerder te laten vertellen welke plek het mooiste is. Op mijn armen leek het me juist mooi omdat ik het dan de hele tijd kan zien. Ik heb ook nog een andere tattoo op mijn lies en die kan ik mooi bedekken. Maar deze leek mij te mooi om niet te laten zien...:)

9. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    op je zij! en dan evt toch op beide kanten 1. ik heb op mn rechterzij een tattoo, dan precies op dezelfde hoogte midden op mn rug een tattoo en nu krijg ik binnenkort op mn linkerzij een tattoo en ik ben er zo blij mee! staat echt supermooi als ik in bikini ben..

maarja je ziet ze niet constant, als je dat wel wil dan zijn je armen het beste natuurlijk. je wordt er alleen wel op beoordeeld.. dat merk ik ook met de tattoo rondom mn pols en achteraf had ik m toch liever ergens anders gezet denk ik!

10. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ergens wat niet uitzakt met de jaren :)

11. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Ik vind de zij dan wel een mooie plek denk ik. Pijnlijk zal het inderdaad wel gaan zijn, als ik afga op de verhalen.
    Ik zou in ieder geval niet zoiets hebben van op welke plek ga ik 'm zetten zodat mensen 'm zien. Een tattoo zet je voor jezelf en niet voor een ander.
    In de shop zouden je ook wel goed kunnen adviseren, dus dat is een hele goede optie.
    Ik heb zelf een tattoo voor op mijn schouder, had zelf niet aan die plek gedacht, daar kwamen ze ook in de shop mee.

12. TallieJ

TallieJ Actief lid

6 mei 2014
    236
    0
    0
    Hoofddorp
    Deed je zij veel pijn? En hoe werd je beoordeeld door mensen dan?

13. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Op elke tattoo die je hebt word je beoordeeld. Mensen hebben gewoon nog vaak een negatief beeld bij een tattoo helaas...

14. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    is het moeilijk om na te tekenen??

ik probeer het meestal zelf even na te tekenen op de plek die ik in gedachte heb,om te kijken hoe het staat.

ik heb op alle 2 de plekken een tattoo, boven op mijn onderarm en in mijn zij.
    in je zij ziet nooit iemand hem tenzij je in bikini loopt,maar verder zie je hem nooit.

op je arm zie je hem meteen.

ik heb 10 tattoo's op verschillende plekkken,en ik moet eerlijk zeggen, eigenlijk vond ik alle tattoo makkelijk,maar die op me zij vond ik toch wel heel erg pijnlijk!

succes.

15. Delta

Delta Niet meer actief

Ik heb mijn tattoo (op mijn pols, naam van mijn dochter) nog maar een week. Gelukkig nog geen rare reactie's gehad. Alleen maar positieve. Dus kan er denk ik nog niet helemaal over oordelen. Lijkt me heel vervelend.

16. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    hij deed wel het meeste pijn van de tattoo's die ik heb. maargoed, dat is voor iedereen anders natuurlijk :)

de tattoo op mn pols is al een aantal keer ter sprake gekomen op werkplekken.. maar dat zal je sowieso met alle zichtbare tattoo's wel hebben.

17. rums

rums Niet meer actief

binnenkant pols

18. TallieJ

TallieJ Actief lid

6 mei 2014
    236
    0
    0
    Hoofddorp
    Ik ga dit weekend eens ff langs bij de tattoo shop hier in de buurt. Kijken wat hij me aanraadt. Het zijn twee verticale tattoos. Ikzelf vind onderkant onderarm ook mooi maar mijn man niet omdat je hem dan idd altijd ziet. Ik doe het voor mezelf natuurlijk maar ja... Als de zij niet kan om wat voor reden dan ook dan moet ik toch een andere plek kiezen. Wil het liefst een plek die ik zelf ook kan zien. Dus geen rug of schouderbladen ofzo..

Het zijn de twee namen van mijn Kids in hiërogliefen omdat ik weg ben van de Egyptische cultuur...

Deel Deze Pagina