Helder ja, correct, nee. Zo horen er bijv. geen nepplanten in een aquarium. Ga hier eens een beetje rondneuzen: Het Nederlandstalig Aquaforum - Portal Hier vind je wel correcte adviezen en info. Succes en koop niks overhaast. Ga je echt spijt van krijgen.
nouja een nepplantje hier en daar is in principe niet erg. als het maar goede kwaliteit is (dus niets wat loslaat en opgegeten kan worden.) maar wel overwegend groene zuurstofrijke plantjes iig.
Ze zouden jou dus 4 jaar in de wc moeten opsluiten... kun je ook een beetje knabbelen aan de pot... Ga je man een mooie bak geven voor vaderdag... weet je wel, gegeven paard en bek enzo....
Dat zal hij ook vast niet doen. Hij zal je verrassen door op een dag gewoon bovenin dood te drijven ... Een vis zwemt niet in de hoogte maar in de breedte.
mee eens. ook al is het "maar"een vis. doe iets goed of begin er niet aan. DE reden dat ik nergens aan begin omdat ik gewoon niet genoeg van beesten hou daarvoor. Maar kan er wel slecht tegen als ze minder goed behandeld worden als eigenlijk zou moeten
nee dat zijn ze niet. Stop ze maar eens in een grote vijver en kijk maar eens naar de verandering in gedrag die je dan zult waarnemen. een goudvis hoort niet in een vaas, een kom , een hoge vaas, een hoge kom of een decoschaal, of hoe je het beste ding ook omschrijft. Een goudvis heeft per vis minimaal 100 liter nodig. Da´s een groot vaasje dus.
tja ze kunnen ook zo goed praten. een vis heeft basis behoeften net als jij en ik... als je daar niet aan wil voldoen dan is hij/zij never nooit gelukkig.... basisbehoefte is leefruimte, voedsel en vers water...
dan nog is het niet goed. een kind wat elke dag geslagen word gaat ook gewoon elke dag naar school en kan gelukkig lijken. is het dan goed? nee natuurlijk niet -.- net zoals een vaas of vissenkom gewoon onder dierenmishandeling valt
Wat een nonsens. Ik loop dagelijks buiten een rondje met die van mij... En hij is kei-gelukkig hoor...
Vissen zijn de meest zielige, onbegrepen en mishandelde dieren die je maar kunt bedenken. Want tsja... tis maar een vis he, die gilt toch niet als die pijn heeft, stikt, te weinig ruimte heeft en noem maar op. Die gaat zwijgzaam de pijp uit, dus wat geeft het dat zo'n beestje in een piepklein kommetje zit. Je kunt het toch niet horen....
Ja hoor haha ze kunnen wel zo hysterisch reageren maar dat ik een aquarium lelijk vind betekend niet dat ik dan automatisch voor een kom kies..ik wil gewoon weten wat de opties zijn....en ja voor sommigen is alleen een aquarium zo groot als mn huis een optie En ik heb een tafel van 1.50x1.50 dus wil best wat verder gaan dan een kom