Daar lig je dan... Het is bijna 1:00 en ons meisje slaapt bij oma zodat papa en mama eens samen uit konden gaan. Het is maar 1 nachtje en toch mis ik haar... Het voelt vreemd en niet compleet. Ik heb haar toch liever hier bij mij. Nu komt het... In maart gaan we 4!!! dagen met het vliegtuig (schijt em nu al) naar Oostenrijk met het bedrijf van m'n vriend. Hoe ga ik dit overleven joh? Het is nog zo ver weg maar ik heb het er nu al moeilijk mee. Rampscenarios gaan door m'n kop. Wat als we neerstorten... Heeft Isabella pats boem geen papa en mama meer! Stel dat ze ons super erg mist!!! Stel dat ik super heimwee ga krijgen... Zucht! Van de week heeft ze me helemaal aan het twijfelen gemaakt. Toeval natuurlijk maar toch... Ze ligt op het waskussen en ik zeg: "papa en mama volgend jaar in een vliegtuig" en zij roept "boem"... Oh my fucking god!!! Kan iemand me moed in praten svp???
Het gaat wennen zonder je kindje op stap De eerste keer een weekend zonder heb ik niet kunnen ontspannen. De afgelopen keer 4 dagen zonder hem gingen al veel beter. tuurlijk heb ik hem gemist, maar kon ook van ons uitje genieten. Elke morgen en avond even bellen. Hij was bij mijn ouders en aan de foto's te zien heeft hij het reuze naar zijn zin gehad.
Herkenbaar, ik ga volgende maand een week zonder man en kinderen op vakantie met het vliegtuig. Heb er onwijs veel zin in, maar ben tegelijk ook extra bang voor het vliegen en ik weet zeker dat ik ze vreselijk ga missen. Toch ga ik ervoor, het lijkt me nl. ook zo ontzettend lekker om weer een weekje gewoon 'ik' te zijn en leuke kindervrije dingen te kunnen doen met andere volwassenen. Scheelt wel dat mijn kinderen bij m'n man blijven. Misschien kun je de komende maanden vaker een nachtje haar laten logeren, zodat je vast wat kunt wennen aan het gevoel. En gewoon proberen te genieten van je nieuwe vrijheid, de voordelen ervan inzien.
Tuurlijk is het even moeilijk! Maar vergeet nie dat jenaast mama ook vrouw bent! Dingen met je mn doen is erg belangrijk! Neerstorten de kans is er wel maar die is zooooo klein! Lekker gaan en ervan genieten!
Nee niet gevlogen maar je zit veiliger in een vliegtuig dan in de auto. percentage van ongelukken met de auto is nl veel hoger.