Hoe ga ik dit zeggen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 26 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Jah bij mij ging vroeger ook altijd iedereen mee :D En ik mocht dan ook gewoon altijd tot 11 uur opblijven, soms wel later. Ik kon daar altijd erg goed tegen als kind, maar ik kon ook absoluut niet slapen in een ander bed dan m'n eigen ;) Ligt dus ook erg aan het kind!
    Veel plezier TS!

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik had het van te voren gemeld, zeker omdat je zelf kinderen hebt is het misschien niet helemaal duidelijk over gekomen. Ik neem mijn kids minder snel mee naar feestjes van mensen die geen kinderen hebben dan naar feesten van mensen die ook kleine kinderen hebben.
    Maar goed, op zich zou ik me er niet te druk om maken, het is jouw feestje en als je geen kindjes erbij wil zou ik het zeggen tegen je broer. Als ze dan toch hun kids mee nemen moeten ze het zelf maar weten, maar dan zou ik er niet speciaal rekening mee gaan houden.
    Veel plezier in ieder geval, tis wel top weer voor een feestje :)

3. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land

Ik denk dat je de beste oplossing hebt gevonden. Zo word je feestje ook niet overschaduwt door een ruzie. En de volgende keer meteen bij de uitnodiging vermelden dat het met of zonder kinderen is.

Veel plezier en ik hoop dat je een leuk feestje hebt.

4. Aloe

Aloe Niet meer actief

Nou feestje is in volle gang denk ik zo :).
    Veel plezier he en wil nu wel morgen horen hoe het was....

5. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

veel plezier nu! Gefeliciteerd met je diploma!
    en een goede oplossing gevonden.

wij nemen onze dochter ook niet mee naar avond feestje, 1x gedaan, maar daar dachten andere stellen ook zo over, met gevolg dat er 8 kinderen op 2 slaapkamers moesten... nahja daar werd dus niet geslapen en wij zijn dan ook om 9 uur maar naar huis gegaan. Nu hebben de meesten overdag maar hun feestje en die sporadische gelegenheid dat er wel 's avonds gefeest wordt komen opa's en oma's in beeld om dan hier of bij hun op te passen, en dat doen ze erg graag gelukkig.

6. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Om 20.30 kunnen kinderen ook gewoon mee vind ik ze moeten dan overdag wel gaan slapen

Deel Deze Pagina