De tweede keer...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Miss Mommy, 26 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Vandaag dan toch uiteindelijk te horen gekregen, dat ik weer een miskraam heb gehad...

Afgelopen woensdag kreeg ik telefoon van mn arts, dat het HCG niet voldoende gestegen was.
    Het had met 6 weken al dik over de 1000 moeten zijn en bij mij was t maar tot 413 gestegen...
    Mn arts zei dat ik me er maar op moest voorbereiden dat t niet goed zou gaan.

Gisteren had ik al een beetje bloedverlies, wat oud bloed welliswaar, maar toch.

Vandaag de echo en inderdaad een miskraam, nu is t afwachten tot t vruchtje afkomt...

Dit is nu al de tweede keer in 3 maanden dat t mis gaat.

Voel me erg verdrietig en weet niet wat ik er allemaal van moet denken.

Vanmorgen hebben we ook gelijk bloed moeten laten prikken voor een chromosoomonderzoek (karyotypering).
    Hier krijgen we over 8 weken de uitlslag van.

2. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    Oh wat vreselijk meid!
    Ben erg benieuwd wat er uit het onderzoek komt.
    Is het bij jou ook net na NOD of net voor je NOD fout gegaan?

3. Miss Mommy

Lonnie, ik zie dat jij ook net weer een vmk hebt gehad, jij ook heel veel sterkte...

Weet jr al wat bij jou de oorzaak is van dat t steeds mis gaat?

Ik was ytouwens 6 weken en 3 dagen zwanger... :cry:

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    jee meid
    heel veel sterkte! :(

5. Femya

Femya Niet meer actief

Ook hier nog een keer heel veel sterkte! Erg verdrietig dat het steeds mis gaat meis :(

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Veel sterkte meid.

Kwebbel

7. Miss Mommy

Ben van gisteren terug uit t ziekenhuis.

Dinsdagmiddag kreeg ik ineens ontzettend erge buikpijn, was echt niet meer uit te houden, was ook erg misselijk, duizelig, helemaal aan t trillen en helemaal bleek.

Toch voor de zekerheid maar even naar het ziekenhuis gebeld, omdat ik t niet vertrouwde en t ook niet echt normaal vond.
    Moest gelijk komen voor een echo.

Eenmaal in t ziekenhuis, stonden ze met 4 doktoren op de kamer, dmv echo bleek dat nog niks was afgekomen.

Ze besloten toen om me toch op te nemen en omdat de pijn s'avonds niet afgenomen was, heb ik toen nog een curettage gehad...

Inmiddels anderhalve dag verder, maar heb nog steeds veel buikpijn.

Ook begint nu eigenlijk pas allemaal door te dringen wat er op een week tijd weer allemaal gebeurd is.

Van t telefoontje dat t HCG niet goed gestegen was, de echo die uitwees dat t niet ggoed was en de dag erop die buikpijn met een curettage als gevolg...

Heb t even helemaal gehad... wat kan t leven soms toch hard zijn...

8. samkids

samkids Niet meer actief

Lieve Miracles, helaas weet ik wat je doormaakt. Vreselijk! En ook al voor de tweede keer, daar wordt je toch ook een beetje wanhopig van?! Wie kan dit nu met ons voor hebben?
    Als ik het goed begrijp kreeg je het nieuws van de lage hCG waarde en eigenlijk vrij snel daarna is de (onvolledige) miskraam op gang gekomen? Alsof je het eerst moet weten en je lichaam dan pas actie onderneemt. Zo lijkt het bij mij wel het geval. Ik vraag me af of als ik gisteren geen echo had gehad, ik dan nu wel was begonnen met bloeden.

Hoe voel je je nu? Opgelucht dat het er uit is? En lichamelijk?

Heel veel sterkte, zowel met het lichamelijke herstel als met het psychische herstel. Hoe moeilijk het ook is...

9. Femya

Femya Niet meer actief

Lieve Miracles, heel heftig wat je hebt meegemaakt meis! Moeilijk als het ineens allemaal begint door te dringen, neem je tijd om alles te verwerken en op een rijtje te zetten. Ik hoop dat je je elke dag een beetje beter gaat voelen en het verdriet een plaatsje kan geven. Dikke knuffel voor jou en je mannetje.

10. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Lieve Miracles..

Hoe gaat het nu met je?
    Heftig allemaal, hè?
    Heb je nog veel buikpijn? Als je het niet vertrouwt, zou je gewoon de arts moeten bellen, hoor.
    Doe in ieder geval maar lekker rustig aan!

Ik kreeg dinsdag buikpijn en bruinverlies, woensdag op de echo bleek dat het hartje niet meer klopte.
    Hoopte dus in ieder geval dat mn lichaam het zou afstoten. Alleen.. Heb nu al sinds donderdag geen buikpijn meer en verlies ook niets. Heb eigenlijk niet zo'n zin weer gecuretteerd te worden. Maar ja, nog even geduld hebben. Misschien komt het alsnog vanzelf..

Jullie doen dus wel dat chromosomen-onderzoek?
    Wij twijfelen nog, hebben het wel aangeboden gekregen..

Nou meid, sterkte!

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Miracles , wat heftig allemaal en voor de tweede keer ....
    Logisch dat je het ff helemaal hebt gehad , het is ook niet eerlijk !

Dikke knufffff

12. Miss Mommy

Meiden, bedankt voor jullie lieve reacties!

Voor diegene die hetzelfde hebben meegemaakt, ook heel veel sterkte!

Het valt allemaal niet mee helaas, voel me nog steeds beroerd.
    Had eigenlijk verwacht inmiddels weer gewoon aan t werk te zijn.
    Maar heb nog erg veel pijn. Word zelfs meer ipv minder... Ook heb ik wat verhoging.
    Ben gisteren weer naar het ziekenhuis geweest, omdat ze t allemaal niet vertrouwden.
    Gelukkig bleek mn baarmoeder goed schoon te zijn en in het bloed waren ook geen ontstekingscellen aanwezig.
    Toch was mn baarmoeder nog erg onrustig en de baarmoedermond was ook nog niet gesloten.
    Moet het nu even aankijken en anders weer terug...

Alina, wij hebben er inderdaad voor gekozen om het chromosoom onderzoek te doen ja.
    We willer er toch zeker van zijn, dat er niet iets mis is, waardoor dit steeds opnieuw gebeurd...
    Ik hoop dat jullie inmiddels ook een keuze gemaakt hebben?

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik zou ook voor chromosoomonderzoek kiezen , ik zou dan ook graag willen weten waarom het elke keer misgaat !1

Ik weet gelukkig dat het bij ons goed kan gaaan want wij hebben het geluk dat we al 2 kanjers hebben mogen krijegen (zie mijn album)

Maar dan nog willen wij graag een derde wondertje erbij dus ik moet zeggen dat het er aardig inhakt , mijn bbz en nu weer vorige week een miskraam.....

En als je dan nog met lege handen staat kan ik me helemaal voorstellen dat je je toch op een gegeven moment gaat afvragen of het je ooit gegeven is om ooit een mooi wondertje te mogen vasthouden ....

dikke knuufffff

Deel Deze Pagina