Pijnlijk schaambot

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door renaatje86, 18 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Hallo! Alweer 24 weken zwanger van nr 3 en nu sinds een paar dagen last van m'n schaambotje. Het doet niet de hele tijd zeer maar bij bepaalde bewegingen wel. Ik ken dit niet van mijn andere 2 zwangerschappen. Ben kapster en zit op m'n werk veel op die speciale "fiets/paardenzadel "krukjes. Dan ervaar ik het als zadelpijn .

Kent iemand dit?

2. 81kaatje

81kaatje Actief lid

26 mei 2015
    391
    43
    28
    Ik lees mee.hier ook het zelfde verhaal.blauw gevoel.Denk zelf Door mijn bekken en groeispeurtje.

3. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Nou idd, blauw gevoel ja. Beetje spierpijn achtig, beurs.

4. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Was van mij beginnende bekken instabiliteit dus bij twijfel evt naar fysio

5. Humava

Humava Niet meer actief

Dat is bekkenpijn. Ik heb er bij deze zwangerschap ook last van. Komt omdat je bekken verweekt door de hormonen. En ook door het gewicht van de baby wat erop drukt.

6. Jedine

Jedine Bekend lid

2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    Bij mij komt t echt door bekkenklachten, vaak stelende pijn alsof ze er met messen insteken ennidd dat beurse gevoel zelfs met afvegen

Bij eerste ook last van gehad na geboorte was t over maar na 1,5 jaar steeds met menstuatie weer die pijn. Veel baat gehad bij osteopaat. Nu bij tweede (27w zwanger) weer veel last en weer baat bij osteopaat.

7. 81kaatje

81kaatje Actief lid

26 mei 2015
    391
    43
    28
    Ja ik al beetje bang voor.

8. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Ik had dit al vanaf week 9 en heb maandag mijn eerste afspraak bij de fysio. Bekkeninstabiliteit. Jammer maar het is nou eenmaal zo..

9. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Ik kijk het nog even aan en doe wat bekkenbodem oefeningen. Als het niet erger word geef ik het bij de volgende controle bij de vk aan anders maar eerder aan de bel trekken. Ondervind er nu nog geen hinder van.

10. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Dit is bekkenpijn. Bij m'n eerste zwangerschsp vanaf 28 weken last van gehad. De tweede vanaf 20 weken. Nu nog niks... ik slaap wel al vanaf het begin met een kussen tussen m'n benen (van knie tot enkel). Hopelijk kan ik het op die manier uitstellen. Blijf er niet te lang mee lopen!

Deel Deze Pagina