alleen zwanger uit gelderland??

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door vlinder1234, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinder1234

vlinder1234 Nieuw lid

23 jan 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik kom uit Gelderland, het KAN gebied, en zoek leuke gezellige meiden die net als ik zwanger zijn en het zonder man,ofwel de vader vh kindje gaan doen.
    Dit is mijn eerste zwangeschap en ben benieuwd hoe andere aanstaande moeders het doen.
    Ik ben bijna 30 weken zwanger en achter in de 30.
    Zou het leuk vinden om meiden uit de omgeving te ontmoeten die misschien ook al de 30 zijn gepasseerd.

Groetjes van een trotse a.s. mama

2. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Hoi Vlinder!

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik kom ook uit het KAN-gebied en ben een leeftijdsgenoot.
    Mijn dochter is inmiddels bijna 4 maanden oud...

3. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    #3 Koosje, 14 feb 2012
    Laatst bewerkt: 14 feb 2012
    Hey Vlinder en Miir!

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
    Heel erg vooruitlopend...maar ik wil jullie zeggen dat ik volgende maand zwanger ga worden van mijn laatste cryo-poging en dan ga verhuizen naar Gelderland, Arnhem (is dat het KAN gebied..ken dat niet..) in de loop van het jaar...SO, dat staat er! :D Mag ik dan nu al in jullie clubje?? ;)
    Ik vind het zo mooi dat jullie ook als alleenstaande mama's kiezen voor jullie hartewens..hoe is het om het vooruiitzicht te hebben het daadwerkelijk alleen te gaan doen? Ik vind het supermooi maar soms vliegt mij ook de angst aan..kennen jullie dat ook? Angst het echt zelf te moeten doen straks, vrienden en familie genoeg maar ik ben de mama en moet er altijd zijn..een kindje is er altijd natuurlijk, begrijp me goed dat ik niets liever wil en wens maar die andere kant is er ook en waarschijnlijk is dat ook wel natuurlijk...t zou pas echt een probleem worden als ik net zou doen of het alleen maar rozengeur en maneschijn zou zijn en worden..en dat terwijl ik nog zwanger moet worden ;)
    Maar jullie zullen zien: volgende maand is het zover!

Hoe voelen jullie je?

Koosje

4. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

alsnog gefeliciteerd...
    Ik ben zelf geen alleenstaande moeder... maar kom wel uit gelderland (Arnhem-Noord) en ben 26 jaartjes...
    Ik weet wel veel van alleenstaande moeders mij moeder is ook altijd alleen geweest met mij...
    Maar dat wil niet zeggen dat alleenstaand ook altijd alleen is je weet nooit wat de toekomst brengt... Hopelijk mag ik hier ook nog ff gezellig blijven babbelen ook al ben ik niet alleenstaands...?

Deel Deze Pagina