Kan ik echt zwanger zijn???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MomOfThree82, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MomOfThree82

17 sep 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames, ik heb heb zondag 9 September meerdere keren sex gehad met mijn (nu) ex, donderdag 30 augustus, vrijdag 31 augustus en zaterdag 1 september m'n menstruatie gehad. Nu heb ik sinds gisteren krampjes in onderbuik en schaamstreek en zere borsten. Kan ik echt zwanger zijn?

Ps: ik slik de Microgynon 30, maar hoor er niet de beste verhalen van.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hoelang slik je de pil al?

3. MomOfThree82

17 sep 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou dan lijkt het me sterk dat ie nu opeens niet heeft gewerkt....;) maa doe gewoon een test dan weet je het

5. MomOfThree82

17 sep 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan ik nu al testen dan?
    Is dat niet te vroeg?

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja maar je bent ook gewoon ongi geweest, wat het al bijna onwaarschijnlijk maakt dat je zwanger bent......en denkt nu van alles van een zwschap te voelen....dan zou je ook een posi test moeten hebben ....toch?
    Waarom denk je nu opeens zwanger te zijn dan eigenlijk....al 2 jaar slik je deze pil en is er toch ook nooit deze gedachte geweest of....?

7. MomOfThree82

17 sep 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja was eind Augustus, begin september ongie, daarna sex gehad.... Ik heb een andere pil gehad voor deze en daar ben ik ook gewoon door zwanger geraakt van mijn zoontje. Het zijn de symptomen natuurlijk waarom ik dit denk.
    Anders vraag ik het toch niet.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou doe een test...

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Lijkt me sterk dat je zwanger bent aangezien je 1sept nog ongi was!
    Maar gewoon een test doen!

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Waarom zeg je eigenlijk: kan ik ECHT zwanger zijn ipv kan ik zwanger zijn?

Ben je er zelf zo van overtuigd dat je zwanger bent dan?
    Wil je zo graag zwanger zijn?

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd"...

12. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    t lijtk me eerder dat als de pil z'n werk niet helemaal doet dat je nu rond een eisprong zou zitten gezien datum van je laatste menstruatie...

ik weet niet hoe t zit met overgang van de ene naar de andere pil, maar als je uberhaupt al de ervaring gehad hebt dat je dwars door de pil heen zwanger bent geraakt weet je natuurlijk als geen ander dat de natuur soms sterker is dan t kunstmatige...

maar nogmaals, gezien t "tijdstip" denk ik eerder een ei dan zwanger, ook hier kunnen zeker steken in bm en gevoelige borsten bij horen :)

maar wat ze hier al zeggen, als je het zeker wilt weten, haal dan even een testje :)
    succes!

Deel Deze Pagina