Zo bang..

Discussie in 'Miskraam' gestart door Nana86, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Hallo Allemaal,

Gister was ik 5 weken zwanger en geloofde ik heilig dat alles goed zou komen. Vandaag sta ik er minder positief in..
    De hele dag heb ik al een gevoelige pijnlijke buik en voel ik steekjes op dezelfde plek waar ik rond de innesteling een steek heb gevoeld. Toen ik vanavond naar het toilet ging had ik bij het afvegen bruin bloed.

Nu ben ik heel erg bang voor een miskraam.

Heeft er iemand hier ervaringen mee?
    Is mijn angst overdreven of moet ik me toch voorzichtig gaan voorbereiden op het ergste?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bruin bloed is niet erg, als het helderrood word (en je krijgt krampen) zou ik aan de bel trekken.

3. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Ik hoop echt dat je gelijk hebt, maar ik heb er geen goed gevoel bij..
    Mijn symptomen zijn minder dan eerst en die steekjes die ik voel rechts in mijn buik, ik vertrouw het niets..
    Ik weet ook dat als het wel fout gaat, dan kan ik daar niets tegen doen, dus ik probeer om wat rustiger te worden, maar dat lukt me maar matig :(

4. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Meid wat vervelend voor je. Ik heb het ook meegemaakt. Bij mijn eerste zwangerschap had ik bruinverlies van week 6 tot 8, bevallen van een gezonde zoon. Bij mijn tweede zwangerschap had ik van week 7 tot 8 bruin verlies, bevallen van een gezonde zoon. Bij mijn derde zwangerschap had ik het met 6 weken, een heel klein beetje, en dat is dus wel een miskraam geworden, het was het begin van, dat bruin verlies. Maar ik wist eigenlijk zelf al, onderbuik gevoel, dat het niet goed zat die keer. Het lijkt wel of je het toch onbewust weet.

Ik hoop voor je dat je je onterecht zorgen maakt en dat je strakjes gewoon een mooie echo hebt ! Hou je taai !

5. McSusan

McSusan Actief lid

3 jan 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach wat naar dat gevoel, die onzekerheid. Het is een 50/50 kans. Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen.

6. ShyGirl

ShyGirl Actief lid

13 jan 2010
    264
    0
    0
    Hoi Meis,

Ik lees net je verhaal. Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt!
    Je hoort vaker dat men de 1e weken bruin bloed hebben en dat men daarna een gezond kindje krijgen.

Ik hoop dat het voor jou ook zo is! Sterkte!!

7. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Dankjewel allemaal..

Intussen geen bloed meer, dus iets gerust gesteld, maar ik blijf het eng vinden.. Ik ben blij als die 12 weken voorbij zijn!
    Ik moet maar blijven duimen en hopen..

In ieder geval bedankt voor jullie raad en steun!

8. btje

btje Actief lid

24 nov 2009
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe is het vandaag met je?
    Bij mijn eerste zwangerschap het ik ook wat bloedverlies gehad, ook wat rood bloed. Is allemaal goed gekomen maar ik weet wat een rot gevoel het is!

9. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Fijn dat je geen bruinverlies meer hebt.
    Wanneer heb je de eerste echo?

Succes!

10. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Het leek allemaal wat beter vandaag, maar vanmorgen weer bruinverlies en intussen ook rood bloed..
    Eigenlijk ziet het er nu uit als het begin van een menstruatie, inclusief de menstruatierugpijn..
    Ik denk dat het fout is, ik voel ook geen zwangerschapssymptomen meer, niet meer misselijk en moe..

Ik heb behoefte om de kliniek te bellen, maar zou dit vallen onder spoedgevallen? Anders moet ik wachten tot morgenmiddag..

Mijn eerste echo zou ik over 2 weken hebben, maar eerlijk gezegd denk ik dat het niet meer nodig is.. :(
    Ik heb nog een sprankje hoop, maar mijn gevoel zegt dat het voorbij is..

11. Melief

Melief Niet meer actief

Sterkte...

12. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

10 sep 2012
    200
    0
    16
    Hier nog zo een verhaal.. Vanmorgen een beetje lichtbruin bloed en net met afvegen toch wel rood.. Het is nog niet zo dat het in mijn inlegkruisje zit en ook geen krampen.. Ben zo bang! Ben nu 5 wk en 5 dagen.. Zo oneerlijk! Hoop ook voor jou dat het wat onschuldigs is!

13. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Zenuwslopend he..
    Ik duim voor je dat het goed komt..

14. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

10 sep 2012
    200
    0
    16
    Jaa.. Ik weet dat het de natuur is.. En ben normaal altijd heel sterk en positief maar je word zo hard van die roze wolk afgetrapt! Wil dan het liefst dat het zo snel mogelijk achter de rug is.. Ga ook maar van het ergste uit.

15. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Net weer naar het toilet geweest.. nu veel bloedverlies met stolsels..
    Ook redelijk veel last van mijn rug..

Na 3 jaar was het eindelijk gelukt en wat is het oneerlijk dat het gewoon niet zo mocht blijven.. :(

16. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

10 sep 2012
    200
    0
    16
    Wat kut.. Leef met je mee! Hier nog steeds niks al voel ik dat het ieder moment mis kan gaan.. Hoop dat het snel weer raak mag zijn!! Positief blijven en veel sterkte.

17. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Net het ziekenhuis gebeld en ik moet morgenochtend even de fertiliteitspoli bellen..

Een verpleegkundige heeft wel wat vragen gesteld en moest bekennen dat het niet goed klonk.. over de telefoon kon ze weinig zeggen, maar ik hoorde aan haar stem dat het geen goed nieuws was.. :(

18. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

10 sep 2012
    200
    0
    16
    Aah.. Heel veel sterkte morgen..!

19. Minnimouse

Minnimouse Actief lid

15 nov 2009
    311
    0
    0
    Lieve mama to be en Nana86
    Heel veel sterkte gewenst. Bij mijn eerste Zwangerschap had ik ook super hevige kramp en bloedverlies in het begin, toen was alles gewoon ok en had ik 35 weken later een mooie dochter in mijn armen...Nu heb ik net een miskraam (missed abortion) gehad na juist totaal geen klachten. Het kan verkeren en geen lijf of zwangerschap is hetzelfde. Ik ga ontzettend hard voor jullie duimen! Succes!

20. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heel veel sterkte!!

Deel Deze Pagina