Zit te twijfelen of ik alweer over kan gaan stappen naar lange met korte mouwen (dus lange mouwen romper en korte mouwen t-shirt of andersom). De hele winter heb ik lang over lang gedaan, maar wanneer stappen we over?
Lang over lang is bij mijn dochter al snel te warm. Dus ik ben al om! Vandaag bijv. zelfs een spaghettiromper met long sleeve romper en daar een jurkje over. Anders zweet ze weg!
Ik heb de hele winter gewoon rompers met korte mouwen gedaan, met een lange mouw shirt eroverheen. En gezien het mooie weer van vandaag zou ik hem nu ook gewoon weer een lange mouw romper met bijv. een polo t-shirt aandoen.
Hier heel de winter romper met korte mouw/geen mouw en een shirtje of truitje. Dat blijf ik doen totdat het korte mouwen weer wordt, en dat duurt nog wel even. Trouwens 's morgens is het nu weer fris en zit hij gewoon met wantjes en een muts in de wandelwagen, en er staat nog gewoon een frisse wind. Achter glas lijkt het lekker maar buiten valt het nog tegen.
Korte mouw romper met een dikker truitje/vestje. Zeker nu het in de ochtend wat frisser is. Soms ook wel dun vestje, lange mouw tshirt en korte mouw romper. Hij heeft het nooit koud in ieder geval.
Mijn dochter draagt echt nooit lang over lang. Tenzij het -5 is buiten. Te warm aankleden is ook niet goed, wil er geen kauwkleumpje van maken
Hier hebben ze nog nooit 'lang over lang' aan gehad. Onze jongste, 11 maanden, had vandaag aan, sokjes, een broekje, een luier , een romper zonder mouwen en een shirtje met lange mouwen. (Oudste twee overigens precies hetzelfde ). Bij het naar buiten gaan heeft ze een winterjasje aan en zit ze in een voetenzak.
ik doe met dit weer geen gebreide truien ofzo over een lange romper, maar wel een t-shirt met lange mouwen. Maar goed, gisteren toch maar even rompers met korte mouwen ingeslagen
Onze meid (11 maanden) heeft het eigenlijk nooit echt koud en heeft voldoende aan een korte romper met t-shirt lange mouwen of lange romper met t-shirt korte mouwen. Als het aan haar lag liep ze rond met alleen een romper aan . Dat wordt nog wat in de zomer, de hele dag bloot rondhuppelen . Ze slaapt ook alleen maar met een romper en t-shirt aan, broekje moet ik haar niet aandoen dan zweet ze zich kwijt. Trekken jullie je kindjes sokken aan in huis? HIer heeft ze de hele winter lang met blote voeten rondgelopen, met sokken aan krijgt ze van die klamme/natte voeten.
Mijn meisje is een enorme koukleum. Hier dus lang over lang enover dr maillotje ook nog sokslofjes. Doe ik dit niet dan krijgt ze blauwe lippen van de kou.
Ik heb nooit rompertjes met lange mouw gekocht. We hadden er eentje gekregen, maar dat is voor Jesse veel te warm. Dus in de winter heeft hij rompertjes met korte mouw en in de zomer zónder mouw. Op een erg warme dag zelfs zonder rompertje. Maar da's weer zo luier-afzakkerig, dus ook niet echt handig.