ik deel je ervaring wat betreft een ongeneeslijk zieke ouder, maar ik heb geen tips voor je hoe je hier mee om moet gaan, iedereen doet dit op een eigen manier die meestal vanzelf gaat en dat is nooit goed of fout. Heel veel sterkte en kracht de komende tijd!
Jeetje...sterkte in deze heftige time! Maak er vooral ook een mooie tijd van, ze zijn niet alleen patient maar ook de mensen waar je van houdt en het zou zonde zijn als de ziekte alles overheerst. En als je denkt wat kletst die Lirial... mijn ma is ook ongeneeslijk ziek (zeldzame vorm van kanker, dus prognose onduidelijk) , we proberen er vooral wat van te maken, hoe moeilijk ook.
Jeetje een hele dikke knuffel... Helaas zelf ook mee gemaakt bij mij ging het alleen sneller 8 weken in tijd van horen. Ik wens je alle kracht toe , heel veel sterkte. En ik duim met heel me hart dat het met je zoontje goed is.
Jeetje wat heftig allemaal. Mijn moeder is overleden aan longkanker en was ook opgegeven en had nog 3 maanden te leven toen we het hoorde. Geniet nog heel veel van je moeder, ondanks de vreselijk heftige tijd. Ik wil je heeeel veel sterkte wensen!
Verschikkelijk meid, enorm veel sterkte. Enigste advies wat ik je kan geven is alles eruit halen wat erin zit, vechten als een leeuw en vreselijk egoistisch zijn. Zo overleef je!
Pfff wat heftig en oneerlijk! Heel erg veel sterkte voor jullie allemaal! Je kunt hier altijd terecht om je hart te luchten...
Wat vreselijk heftig, ik kan je inderdaad ook niet helpen maar wil je wel heel veel kracht en sterkte toewensen !
Wat een nachtmerrie meis....hier helaas ook beide ouders aan kanker verloren....heel veel sterkte en kracht toegewenst. Hopelijk valt de diagnose voor je zoontje in elk geval "gunstig" uit.