Hallo allemaal, Ik ben zo blij! Ik heb dan toch nog coursages gevonden voor onze trouwerij volgende week woensdag. Ik ben geen fan van afgesneden bloemen dus de normale coursage viel al af. Ik kon maar niks vinden dat me beviel, en omdat we het toch al niet heel groot hielden hadden we de hoop op coursages maar opgegeven, dan maar zonder. Nu liep ik gister zomaar de wereld winkel binnen om eens te kijken of ze daar iets hadden wat we op konden spelden, het hoefde maar iets geks te zijn. En toen kreeg de verkoopster een geweldig idee! Je zag bijna een boven haar hoofd haha.. Ze dook het magazijn in, en kwam terug met een doosje met nog een paar hele leuke broshjes! In bruidspaarvorm! Ik was er meteen helemaal dol op. Het zijn 2 braziliaanse gelukspopjes, als je ze op je hart draagt brengt dit een huwelijk vol liefde, staat er op het kaartje. Op de valreep dus toch nog iets grappigs zodat je na de trouwerij toch nog een beetje kan zien waarom we bij elkaar zijn. Ik ben er zo blij mee, ik kom even showen hoe lief ze zijn! groetjes Joeja
Wat een goed idee! Heeeeel origineel! (mag ik het van je na-apen?! wij zijn gisteren in ondertrouw gegaan en gaan 28 maart trouwen.) Heel veel plezier woensdag en geniet er van! groetjes, Aleida
Heel erg leuk. Wij hadden ook de gelukspoppetjes uit de wereldwinkel op de bruiloft. We hebben ze als bedankje meegegeven met de tekst "geluk vermeningvuldigd zichzelf als je het deelt" En die allemaal in zelfgemaakte paars/witte stoffen zakjes gedaan. Iedereen was erg enthousiast en ik zie ze overal nog liggen en staan.
Hihi , dank jullie wel allemaal! Ja ik ben ook zo'n fan gelukspopjes, ik was ook meteen verkocht toen ik deze zag. @Aleida: Gefeliciteerd zeg! "Na-apen" is zeker toegestaan haha... Ik zou je wel aanraden even van te voren bij de wereld winkel te informeren. Ik hoefde er immers maar 6 te hebben, ik weet niet hoe het zit als je er meer nodig hebt. Zo ziet het geheel eruit http://img98.imageshack.us/img98/9602/p ... pieio7.jpg deze tekst staat erop: http://img98.imageshack.us/img98/7366/p ... pievd6.jpg Liefs, Joeja
ontzettend leuk! dat is echt weer eens wat anders, ook veel leuker vind ik. er is echt over nagedacht