Ik heb 21 nov een curettage gehad. Bloeden was die eerste avond erg heftig. De dagen erna gewoon als ongesteld zijn. Maar na 5 dagen zo goed als gestopt met vloeien maar kreeg ontzettende buikpijn tijdens het plassen. Na 2 dagen ineens weer heel erg vloeien en buikpijn weer weg! Nu vloei ik weer erg en heb ik buikpijn. Gyn gebeld en als morgen nog zo is moet ik weer langs komen. Kan zijn dat er wat is achter gebleven. Baal zo ontzettend want we willen graag weer verder! Maar zo komt het er nooit van. Weet nu sinds 2 nov al dat het een MA was. Die medicijnen om de miskraam op te weken deden hun werk al niet. Hoop nu niet dat ik nog een keer moet!! Alsof een miskraam nog niet erg genoeg is moet dit allemaal ook nog eens tegen zitten
Ik vind het heel erg voor je. Ik hoorde op 1 november dat ik een MA had. Dus als ik me zo voorstel dat ik nu nog niet 'klaar' zou zijn... pfffff Heb het met je te doen. Sterkte morgen !! Hopelijk kun je dit snel achter je gaan laten.
Bah wat rot deze nasleep! De miskraam op zich is al verdrietig genoeg en ik herinner nog als de dag van gister (ondanks dat het bijna 2 jaar geleden is inmiddels...) hoe graag ik verder wilde.. Ik hoop voor je dat het restje er natuurlijk afgekomen is inmiddels en een 2e curettage je bespaard mag blijven.
Ik wens je heel veel sterkte en zal voor je duimen dat je verder leeg bent. Ik heb net als Lappie op 1 november gehoord dat het kindje niet meer leefde en op 5 november dmv Cytotec de miskraam gekregen. Daarna gelukkig wel schoon. Ik vond de 4 dagen tot de miskraam al lang duren, laat staan waar jij doorheen moet!
Dat is super balen en dat is zacht uitgedrukt! Dit sorry dingen wel je af kunnen sluiten en als je denkt dat het dan gebeurd is en Hey blijkt toch niet zo te zijn, valt dat heel zwaar! Hoop dat je nog een beetje vertrouwen over hebt en dan duim ik met je mee dat en 2 curettage niet nodig is en je gauwverder kunt. Super veel sterkte!
Bedankt voor jullie medeleven en steun! Gisteravond toch nog naar het ziekenhuis geweest...en ja er zitten nog restjes! Toen opgenomen en antibiotica gekregen via infuus, en sta nu op de spoedlijst. Hoop dat ik snel aan de beurt ben...maar het kan ook pas aan het einde van de middag zijn! Lig ik ook nog op de afdeling verloskunde...dus hoor je al die pasgeboren babytjes huilen....zo ontzettend lief en schattig maar wel confronterend!
Meid echt K... heb ook een curretage gehad en ik wilde ook zo graag afsluiten met 9 weken. Was het overal zo druk dat je ze op de verloskamers hebben neergelegd? Vind ik echt niet kunnen zeg! Hoop dat je snel aan de beurt bent! Lig je wel alleen op de kamer? Wil je heel veel succes wensen! Leef met je mee! Lieve groet, trotsemammavan1
Ben weer lekker thuis! Als je s avonds wordt oogenomen is de daghospital al gesloten. Dus kom je op de afdeling die voor jou van toepassing is. Helaas in dit geval dus vlakbij de verloskamers. Daarom had ik wel een kamer...zodat ik niet nog met een pas geboren baby op. een kamer zou liggen. Verder wel een fijne afdeling en hele lieve mensen hoor. Verder nu helemaal geen pijn. Alleen erg moe...dus lekker vroeg op bed vanavond