onze dochter van bijna 10 maanden heeft altijd van 19.00 tot 07.00 uur geslapen, nooit gehoord snachts. twee weken geleden heeft ze twee nachten in het ziekenhuis gelegen wegens uitdroging, en vanaf die datum wordt ze nu elke nacht hysterisch wakker en is niet meer te troosten. gisteravond was echt ons dieptepunt, van 20.00 uur tot 03.00 uur heeft ze gehuild, nou ja gekrijst, en was echt niet stil te krijgen. we hebben haar laten liggen, laten huilen (eventjes maar) opgepakt en even geknuffeld, toen was het hooguit 15 minuten stil, en begon het weer. ten einde raad hebben we haar bij ons in bed gelegd, en heeft ze nog een paar uurtjes geslapen, met tussendoor wel nog huilen. na twee weken zijn wij ook doodop, maar op zich trekken we het nog wel, wat ons het meest opbreekt is dat we niet weten of er iets scheelt, ze huilt niet zomaar zou je zeggen. wie herkent dit? zou het iets verwerken van het ziekenhuis kunnen zijn? ik hoor het graag van jullie.
Toen wij met ons dochtertje uit het ziekhuis kwamen kregen we het directe nummer van de kinderafdeling mee die we konden bellen als er iets was. Heb je dat ook niet gekregen? Zou het anders opzoeken en toch even naar de kinderarts bellen voor de zekerheid. Miss. is het niks, maar toch.
ik zou denken dat ze idd aan het verwerken is adt ze in het zh heeft gelegen, maar zeker weet ik het ook niet. als het zo blijft 's nachts zou ik even contact zoeken met de behandelend arts. sterkte met zulke zware nachten
ondertussen zijn we vanmiddag toch even naar de ha geweest, die constateerde nog steeds een flinke oorontsteking!! die heeft ze dus gewoon al twee weken, vindt je het gek dat ze last heeft. nu hebben we antibiotica, dus hopelijk gaat dat helpen. overdag is het een onwijs lief kind, dat lacht en speelt, dus daar kunnen we onze zware nachten wel mee compenseren