ons zoontje van 4 heeft heel vaak zn hand in zn mond. Hij zegt dat hij pijn heeft in zn mond maar de tandarts kan niks vinden wat de pijn kan veroorzaken. Verder is hierdoor telkens zn hele tschirt nat van de kwijl dus vind ik ook zo sneu voor hem. Iemand een idee wat dit kan zijn?
kiezen!! die kunnen flink zeer doen voor ze er zijn. oppas dochter van 5 kreeg ze pas ook, zij gelukkig geen last er van.
geen idee, bedoel niet de verstandskiezen maar er is nog een setje kiezen die er tussen in komt, tenminste, mijn zoon heeft ze nog niet en mn oppas dochter krijgt ze nu. gemiddeld rond 5jaar geloof ik.
Wisselen en doorbraak blijvend gebit Raar dat je tandarts zegt dat zn gebit compleet is. 4 is wel wat jong om de eerste blijvende kiezen te krijgen, maar het zou kunnen. Kreeg hij ook vroeg zn melkgebitje?
Mijn peuter stopt ook altijd iets in der mond, alles behalce voedsel en kwijlt enorm..bij haar gaan binnenkort de amandelen eruit, misschien dat hij daarom klaagt over pijn?? Misschien eens na laten kijken ?? Is hij veel verkouden, snurkt hij, moeite met eten??