een paar weken geleden hebben wij slecht nieuws gekregen. het hartje klopte niet meer na 6 weken en 4 dagen. het zat er wel al 2 weken 'dood' in dus kozen wij voor medicatie om de miskraam op gang te laten komen .. dat was goed gegaan, 2 weken daarna op controle en zat er alleen nog een bloedprop van 7 millimeter in dokter zei dat ik me ongesteldheid moest afwachten en dat die bloedstolsel dan wel mee zou komen. alleen ongeveer 2 weken na het verliezen van het vruchtje kreeg ik een paar dagen erg zin in seks, sorry voor het taalgebruik maar dat heb ik vaak wanneer ik m'n eisprong heb.. heb er niet echt bij na gedacht maar heb nu weer gevoelige tepels.. ik ging er niet van uit dat ik gelijk weer zwanger kon worden dus lette er ook niet echt op. maar nu is mijn vraag is het eigenlijk wel mogelijk om zwanger te worden als er nog een bloedstolsel in je baarmoeder zit na een miskraam? ben het helemaal vergeten te vragen bij de dokter of we wel al zwanger konden/mochten worden.
Als alles uit je lichaam is , is het volgens mij pas klaar voor een volgende zwangerschap. Kan het niet " gewoon " zijn dat je menstruatie eraan komt??? Kan je anders niet al testen wanneer is je nod als je cyclus al normaal verloopt??
als ik van 28 dagen uit ga (zoals mijn normale cyclus) dan kan ik volgende week zaterdag pas testen .. ja dat zou ook best kunnen hoor kan mezelf ook wel gek maken natuurlijk. maar was toch wel benieuwd kan je lichaam zo'n stolsel ook zelf oplossen zegmaar?
Nee oplossen kan niet. Is ook veel te vroeg voelen iets want als je ongi pas over week dan je ei ik pas recent is geweest ongeweer 5 dagen terug. Je kan 10dpo positief testen al dus ik zou dan 10dpo test doen
Misschien wel, misschien niet en word je ongesteld. Ik ben wel meteen zwanger geworden na mijn miskraam op 18 augustus, Blijkbaar heb ik 30 of 31 augustus m'n eisprong gehad en dus was het raak (wel gemeenschap gehad natuurlijk!!!) Ik zou nu 5 weken zijn, alleen is de vraag of deze zwangerschap uitgedragen kan worden aangezien m'n hcg heel langzaam stijg (vorige week bloed geprikt) maar de kwaaltjes komen langzaamaan op gang..dus ook bij jou zou het kunnen.
Heb vandaag de gynaecoloog gebeld en die zei dat ik gewoon zwanger kan worden ondanks het bloedstolsel.. maar ze zei wel dat het cyclus vaak in de war is na een miskraam terwijl je ook veel verhalen op internet leest over dat vrouwen best snel zwanger worden na een miskraam dit is mijn 2de miskraam en na de eerste was ik na 2 maanden ook al zwanger dus ben benieuwd! Mami3 ik hoop voor jou ook dat ie blijft zitten!
Ik ben bijna gelijk na mn mk zwanger geworden. Ik heb 1 menstruatie gehad en daarna was het weer raak. Maar na een mk zijn je emoties en hormonen even in de war en kan je je ook zwanger voelen zonder het te zijn. Laat je lichaam zn gang gaan en het oppakken wanneer het er zelf klaar voor is. Meer kan je niet doen.