Ben dan wel al 14 jaar thuis maar heb toch echt een werk verleden. En heb bijzonder dingen mee gemaakt. Vakantie baantje schoonmaak tu gebouw mijn ma werkte daar ook ik was 15!! en daar werkte een leuke jongen. Ik lift stofzuigen net doen of slang vast zat tussen de lift en dan zijn naam noemen. Nooit wat gebeurt hoor maar mijn ma niet gek natuurlijk van die verteld het nog wel eens. Je deed zo stom van ( menno) hwaha Vechten op het werk ook mee gemaakt. Van de week kwam ik haar tegen bij de Action. Ze heten Hakima en de ruzie was tussen haar en een andere collega. Vechten onderweg naar beneden. Heb ze uit elkaar gehaald. Waarom? Verliefd ik. Waarom ben ik gaan roken? Zou je denken ja wel ja wel een oogje op een collega( heb wat met collega.s) haha. die rookte ik stoer pakje gekocht van kom er vast en zeker zo van af. Nou je ziet het liefde is blind haha. Niks geworden. Mijn laatste baan. Daar kwam ik zwanger van terug bedrijfs uitje. Dacht van nou ja wat drinken ik drink zelden. En als ik drink gaat het mis net zo als die avond vijf wodka jus en wie bood mij dat een paar keer aan juist mijn lat de vader van mijn kinderen. Terug rijden met collega.s wij samen achter in die auto.!! Kusje hier kusje daar hij zegt ben je alleen ik zeg ja met mijn twee katten. Hij mee dacht echt van dit is maar voor een nacht. Meisje mag ook wat toch!! Was al 24 jaar hoor haha. Als je die gekke acties van mij terug leest dan is het logisch dat ik borderline kenmerken hebt( wat ik toen nog niet wist haha) Impulsief. Sex een keer impulsief roken een keer impulsief haha. Ach ja. Werk verhalen dus. Jaja ik die in de Wia zit heeft gewerkt en nog leuk ook
Haha geen topic schrijven vlak voor je naar bed gaat. of het slaat niet aan beide denk ik. Ach ja ik heb in elk geval een stukje leven beschreven ook wel eens leuk.!!
Raar geschreven, normaal ben je erg duidelijk te lezen. Nu kan ik er geen touw aan vast knopen haha. Het komt over alsof je erg moe of onder invloed was