Ha ha....nou dan kannie nog wel als een blad aan de boom omdraaien hoor als het zover is...... die van mij is ook 36.....maar dat is een zacht ei met babytjes en zwangerschap.....zo zijn er denk ik ook niet veel.....zou het voor hem haast nog sneuer vinden als het niks wordt na een tijd dan voor me zelf.
ook hier nu ik zwanger ben en mijn buikje aardig begint te groeien kan mijn man zijn handjes moeilijk thuis houden (vind ik niet erg ) hij vind het blijkbaar heel aantrekkelijk vooral die imense borsten(h) doen hem wel wat
Mijn vriend is erg nuchter over alles.Maar hij praat lekker met mij over de baby kamer en wat ik allemaal moet doen om dat ik nu zwanger wilt worden.Gisteren had ik een bad day, alles ging mis en me hormonen schoten in het rond.Maar hij kwam uit het niets zij hij "zal ik je effe masseren en daarna nemen we samen een heerlijke warme douche om verder te ontspannen want dit is niet goed als je zwanger wilt worden" Ik vind het dan zo lief
Als je graag kinderen wil is het elke keer een teleurstelling wanneer je weer ongesteld wordt en,....weet niet of jullie het zelfde hebben gedaan?of denken, sommige vrouwen roken terwijl ze zwanger zijn, persoonlijk vind ik het achterlijk(PERSOONLIJK) ik ben gestopt omdat het gewoon slecht is en omdat ik mijn kindje gewoon een goede start wil geven, ja toch, gaat toch om wat het beste is voor je kindje, maar goed baalde ook wel hoor toen het nichtje van mijn zwager vertelde dat ze zwanger was en dat terwijl ze rookt als een schoorsteen!? sommigen raken al zwanger door naar een kinderwagen te kijken! Althans zo lijkt het soms wel! Maar goed voor een ieder die zwanger is: van harte! voor een ieder die nog klust: ik hoop dat jullie ook snel zwanger mogen raken! Groetjes
ik heb geprobeerd te stoppen maar ik kan het gewoon niet.Ik zal proberen sterker te zijn als ik wel zwanger ben maar ik kan mezelf niks beloven (jammer genoeg) ik zal in ieder geval niet zo veel roken als ik normaal doe nu doe ik +- 5 a 10 sigaretten roken per dag.Het is gewoon moeilijk als je aanstaande man wel door wilt blijven roken.We roken niet meer binnen en dat schild al een hoop
Mijn vriend is er vrij nuchter onder tenminste zo komt hij over, hij wil niet weten wanneer mijn vruchtbasre periode is, houdt nit zo van die verplichte sex dus doen ht gewoon regelmatig. Kheb zn 7 weken geleden een mk ghad en ton baalde hij enorm dus dnk dat hij er soms meer mee bezig is dan dat hij laat merken
Hoi allemaal, Ik vind dit een erg leuk onderwerp. Mijn vriend was namelijk degene die op een gegeven moment zei dat ik maar moest stoppen met de pil. Erg grappig, maar hij wist dat ik er allang klaar voor was dus dat de keuze bij hem lag. Hij is er nu veel mee bezig. Hij zegt ook weleens dat hij het van zich af moet zetten en er niet teveel aan moet denken, maar dat hij dat niet zo goed kan omdat hij het zo graag wil. Ik vind dit erg schattig. Ik wil ook graag kinderen, maar besef wel dat het in de eerste ronde misschien niet meteen raak zal zijn. Hij denkt nu al van wel, haha. Nou over een paar dagen zullen we wel zien.
Hier ook een man die aangaf (voordat ik dat had gedaan) graag een beebje te willen krijgen. Ik moest er nog heel goed over denken (bang voor het onbekende) maar uiteindelijk besloten toch te stoppen met de pil. Mijn ventje was in ieder geval helemaal blij
leuk hoor al die verhalen.. mannetje hier: ik maanden geleden tegen hem: ik wil een beeb antwoord: ja schat, op zijn tijd ik maand later: ik wl een beeb antwoord: ja, we moeten maar gaan proberen.. en HOPPA... vaarwel pilletje. HIj wilt niet dat ik er veel mee bezig ben en in het begin veel woorden over feit dat ik op dit forum zat.. maar goed, hij zit op mercedes forum.. dus mocht die netjes zijn mond houden Na de positieve test werd hij heel blij.. sprak in meervoud als die me aansprak etc.. toen het na paar weken mis ging.. benaderde hij het nuchter, kreeg ik te horen dat dit miljoenen vrouwen gebeurde.. maar ondertussen had die traantjes in ogen staan. Nu leeft die meer mee.. ookal wordt die hoorndol als ik voor zoveelste keer roep dat ei zoek is , maar als ik zeg mijn tietjes doen pijn, roept hij meteen zwanger? dan leg ik hem maar weer verhaal uit van cyclus vrouw hehehe. Ik hoor hem er nooit zoveel over.. maar door gezeik op mijn werk zegt hij meteen: hoop dat je snel zwanger bent, dan blijf je lekker thuis.. en dan kopen we wel een kleiner huisje hoor.. ( zijn op zoek naar andere woning om te gaan wonen met mijn 2 kids en hopelijk ooit nog keer beeb van ons samen)
Nou, mijn mannetje maakt het nog moeilijker voor mij. Twee maanden voordat we stopten met de pil, zag hij 's nachts een meisje door de gang huppelen (giechelend) Ze zij dat we rustig aan moesten doen en dat zij ons zieltje zou worden! Scary he. Mijn vriend komt uit een erg paranormale familie en hij ziet dus af en toe dingen. En dan zegt ie ergens rond mijn eisprong opeens op een ochtend "Ik heb je gister zwanger gemaakt". Zo irritant, want ik wil juist niet geloven dat ik zwanger ben en verwijt al mijn klachten aan het ontpillen. Ik ben gewoon bang voor de teleurstelling
Mijn vent wil dolgraag papa worden, maar nu het dichterbij komt vind hij het toch stiekem een beetje eng. Daarom heeft ie besloten er gewoon niet meer aan te denken, tot het moment dat ik echt zwanger ben. En dan zal hij er vanzelf wel aan wennen en het heel leuk gaan vinden. Dat zijn z'n eigen woorden, en ik heb er alle vertrouwen in!
Sinds mijn man weet wanneer ik vruchtbaar ben (heb hem het cyclusverhaal uitgelegd en verteld dat ik ovulatietests gebruik) zegt ie in de tweede helft van de cyclus: 'misschien ben je wel zwanger! spannend!' en schijnt ook híj regelmatig de vraag te krijgen of er al een kindje aankomt
jullie verhalen klinken erg lief meiden.Ik ga vrijdag op vakantie en dan die dinsdag heb ik mijn eisprong (als het goed is) dus hope dat het raak is als je ontspannen bent
Nu de mijne weet dat het raak is, heeft hij veel meer respect voor mij. Hij zat gisteravond zelfs buggys en kinderwagens t bekijken!
mijn ventje gaat er nuchter over als het weer niet gelukt is zegt hij van het zal wel komen maar bij mij breekt er telkens een stukje hij is ook niet geintresseerd in mn cyclus en leest geen boeken of zoek iets op dus meiden die een vent hebben die echt meeleven jullie hebben echt change x angelblade
Hoe moet ik dat opvatten....meer respect voor je? Ik verwacht altijd respect van mijn man of ik nou zwanger, ongesteld, of niks van dat alles ben....
hij begrijpt nu in eens, dat ik al een aar dagen wat achter loop met huishouding, ik verschoon de kattenbak nietmeer, en hij houd er rekening mee, dat ik soms wel op tijd naar bed wil! deed hij eerst allemaal niet.