Okee, dus het respect is hopelijk hetzelfde, hij houdt nu gewoon meer rekening met jou en de situatie. Bedankt voor het verhelderen
hehehe, mannen zijn natuurlijk zeer rare schepsels, maar vrouwen ook. ik kan me wel voorstellen dat het voor mannen gewoon echt minder 'leeft' in de 'probeerfase' ik bedoel, ZIJ zijn niet het slachtoffer van broedse nesteldrang en dat soort dingen meer die ons lijf, onze hormonen, ons geven. mijn lief is zelfs bang dat ik er teveel mee bezig ben,. ook bv op dit forum. ik zeg: darling, ik ben er alweer MINDER mee bezig dan in het begin en wees blij dat dit forum voor kwekkende kippetjes bestaat, anders had ik jou ermee moeten terroriseren! 8) toch hoop ik dat het nu eens snel raak zal zijn.... liefs klingel
ik denk dat iedereen wel wat heb mannen spelen nog met auto's en ze blijven kinderen, mogen vrouwen dan de jeuk hebben om voor iets te zorgen en er dan ook over hebben met je man of vriend die achter de play station zit of achter de computer een spelletje te spelen. We zijn allemaal gelijk alleen doen we andere dingen
Ik heb mijn vriend een fopspeen gegeven met de woorden: Met deze fopspeen zeg ik Ja tegen jou wens om vader te worden! Hij was door het dolle heen en ik zelf ook, en toen ik overtijd was en ik dat vertelde kwam hij de volgende dag met sokjes aan keutelen, toen het na twee weken mis ging hebben we samen zitten janken, tsja , mannen ze stellen me nog steeds voor een raadsel! Ik dacht dat mannen niet zulke sterke kinderwens konden hebben dat het meer iets van vrouwen was! Maar niet dus!
ik denk dat als ik mijn mannetje dat geef dat hij er niet zo blij me bent ( door het dolle heen) ik zal hem zeggen wanneer ik zwanger ben en daar zou hij blij mee zijn maar niet wanneer ik met een speen of wat anders zou komen
Toen wij ervoor gingen was ik de 1e 3 mnd niet eens ongesteld en was erg ongerust. M'n man stelde me gerust. Toen ik eindelijk ongesteld werd op vakantie was hij ook heel blij. Toen ik weer op vakantie (andere) ineens te vroeg ongesteld werd baalde ik erg, maar man lief zei; wat geeft dat nou. Toen heb ik een ovulatietest gedaan, en toen die positief was hadden we s'avonds sex, en daarna was ik al zwanger. Hij vond het heel leuk, maar geloofde het pas echt toen we de echo hadden gehad. We liepen op sinterklaasavond naar de auto en toen zei hij; nu geloof ik het pas echt en gaf me een dikke kus. Dat vond ik heel mooi. De zwangerschap was hij bezorgd om mij als ik weg ging moest ik goed oppassen, en met de bevalling perste hij net zo hard mee als ik.
Wij hadden in feite helemaal geen kinderwens, alleen bij mij veranderde dat ruim een jaar terug.. Waarschijnlijk mede doordat een groot deel van onze vrienden ondertussen ook kids heeft. Ik begon zelf steeds zekerder te worden van het feit dat ik moeder wilde worden en het begon ook ter sprake te komen. Half jaar terug begon Peter er ook meer voor te voelen en wou hij over 2a3 jaar best een kind. Sinds dat moment is hij er ook over gaan lezen, kijkt hij regelmatig op marktplaats naar babyspullen, is hij gaan nadenken over wat er hier moet veranderen, heb ik een boek over zwanger zijn gehad van hem, enz.. Twee maanden terug had ik nog 3 stripjes van de pil en ik zei voor de grap dat ik geen nieuwe strippen meer zou halen(ik durfde niet te hopen dat hij het een goed idee vond..) Hij vond het op dat moment geloof ik wel wat snel want op dat moment mompelde hij zoiets van voorruit dan maar.. Na een maand was hij blijkbaar opeens aan het idee gewent en wil hij er ook voor gaan, "maak je strip maar af en dan gooien we die laatste gewoon weg" Ondertussen is hij losgeslagen en gaat er geen dag voorbij dat hij het er niet over heeft.. Kinderstoeltje is zelfs al in huis, want het was een lichteiken kinderstoel en maar een uurtje rijden met de auto volgens hem moet je zon kans grijpen 8) Deze week een kinderwagen met mand, buggy, maxicosi en assesoires gekocht, dat was een koopje dus die moest en zou hij hebben. Opeens gaan we de complete woonkamer verbouwen want nu kan het nog.. Verder denkt hij na over het dichtgooien van de vijver etc. En ik maar denken dat ik degene was die er zo graag voor zou gaan
Mijn mannetje is wat dat betreft heel nuchter en heeft zoiets van het komt als het komt maar zal elk moment welkom zijn..liever gisteren als vandaag maja daar zal hij toch voor moeten werken wij willen niet al met kalender erbij gaan klussen en laten ons verassen daar denken we wel hetzelfde over...af en toe begint hij er zelf over en merk je toch wel dat hij het eigenlijk wl heeeeel graag wil..dus we zullen het wel zien waneer we ons 3e wondertje in onze armen mogen sluiten... liefs Brit
@Angilla, ach het speentje was symbolisch en elke kerel reageert nu eenmaal anders, bij ons was ik degene die de kinderwens maar voor zich uit bleef schuiven, hij was er van meet af aan duidelijk over, @Saskia 1982, tsja mannen kunnen ons echt voor een raadsel zetten, denk je die zal wel moeilijk doen, is het juist het tegenovergestelde!
nou vanmorgen hadden we sex vanwegen de eisprong en nu hadden we gegelezen dan als je een diepe penetratie heb dat je dan meer kans heb op een jongen (niet dat ik daar in geloof) en nu zat hij elke keer diep en vooral bij het klaar komen.En dus zij hij met de grap , Niet dat ik een jonge wil ofzo hoor hihihihihhi dus hij is er blijkbaar wel mee bezig voor zijn doen
Nou mijn vriend is heel nuchter maar ik zelf ook, ben op dit moment al meer dan 37 weken zwanger maar toen wij bezig waren met kinderen was het elke maand balen als het niet gelukt was maar het was nooit een groot drama en we bleven er allebei nuchter onder. De maand dat ik ben zwanger geraakt had mijn vriend gezegd dat we misschien maar elke dag moeten sexen en dat hebben we toen ook gedaan. Maar verder hielden we ons er niet teveel mee bezig en hij al helemaal niet. Ik ben zelf heel nuchter en lees totaal geen boeken of iets over de zwangerschap of bevalling. Ik maak me nergens druk om en doe nog alles waar ik zin in heb. Ik neem veel dingen met een korreltje zout want anders kan je wel 9 maanden thuisblijven want je mag tegenwoordig niks meer als je zwanger bent! Tuurlijk merk ik wel aan mijn vriend dat hij wat voorzichtiger is geworden t.o.z. van mij dus als we in de stad lopen en hij zit een gladde trap ofzo dan pakt hij wel mijn hand vast maar verder is het net als voor mijn zwangerschap. Ons leventje draait niet alleen maar om de zwangerschap nu....zelf word ik er al gek van als mensen het alleen maar over mijn buik hebben of over kinderen. Tuurlijk ben ik straks blij als ons mannetje geboren is en dan draait alles om hem maar wij zijn lekker nuchter en maken ons niet teveel druk om alles wat ons te wachten staat. Zo maak je jezelf helemaal gek.
mijn vriend wil nu ook elke dag sexen alleen ik heb gehoord dat het zaad dan slechter word en als je om de dag doet niet. Ik ben nu rond me eisprong denk ik en nu klussen we om de dag ( alleen me vriend wilt meer) wie kan hier tips over geven?
Mijn tip is gewoon doen waar je zin in hebt! Heb je elke dag zin doe je het elke dag en is het om de dag, dan doe je het om de dag. Mijn mening is dat het leuk moet blijven voor jullie beiden.
Hoi, ik wil graag reageren op dit topic. Wat mijn ervaring is, is dat ik iedere maand jaloers ben op zijn geduld als ik weer ongesteld ben en met tranen van de wc kom. En hij heel nuchter zeg. Ach...volgende keer beter. En..we hebben tijd genoeg. Dan kan ik me zo boos maken dat hij zich niet net zo klote voelt als ik! Terwijl hij eerder kinderen wilde als ik. Hij heeft er op een of andere manier gewoon meer vertrouwen in dat het goed komt. Terwijl ik alleen nog maar denk dat het ons gewoon niet gaat lukken. Ook niet slim, maar goed. Probeer jezelf maar eens op andere gedachten te brengen...Moeilijk hoor. Vooral als iedereen in je omgeving gezellig zwanger raakt na 1 ronde of alweer aan de 2e begint terwijl jij nog aan het zwoegen bent voor je eerste kindje. Soms denk ik, had ik het maar nooit in mijn hoofd gehaald, dan had ik me nu ook niet zo druk hoeven maken iedere maand.
ik denk dat het voor iedereen moeilijk is elke maand maar ik heb het er wel voor over anders kan je nooit aan kinderen beginnen.Het moeilijkste vind ik dat ik elke dag kwaaltjes heb van zwangerschap en al weet ik dat het van de pil is in mijn hard hoop ik dat ik dan zwanger ben.
Hallo, Mijn mannetje zegt telkens dat hij er niet aan toe is nu zijn we afgelopen zomer naar Griekenland op vakantie geweest en hebben we het erover gehad hij weet dat ik heel graag wil maar hij is er telkens nog niet aan toe terwijl ik vindt dat leeftijd ook wel meespeeld ik bedoel ben nu 30 en als je uit eindelijk 2 kinderen wilt vindt ik dat je niet te lang moet wachten hij heeft nu gezegd op vakantie dat hij absoluut wel kinderen wil en het volgend jaar wil dus ik stop dan ook binnen kort met de pil en dan zien we wel. Zijn er meerdere hier die dat hebben dat hun man twijfelt of tegen krabbelt? Gr. Marije
@luna: ik herken het wel. mijn vent is/doet ook een stuk nuchterder en soms komt mij dat een beetje ongeinteresseerd over... denk ook dat dat komt omdat onze mannen geen last hebben van die hele diepe (hormonaalbepaalde) wens......... gister sliep mijn vriend voor werk ergens anders, en ik baalde als een stekker want ik had gister mn eisprong. we hadden de alle 3 dagen voor gister ook wel geklust, dus kans zat, maar toch baal ik dan duidelijk van dat hij er niet is en hem hoor je er niet over.. gr!
klingel je bent een topwijffie!IDD MANNEN MOETEN OOK MEEDOEN..mijne moet t ook en doet t gelukkig ook, hij is een stoere maar wel een zeer sentimenteel en zwak manneke wat dat betreft...das erg fijn xxxvertel over jezelf ...
haha ladiezzz, het blijft moeilijk, mannen denken dat je hun kind in een keer kan baren en zo...doe het lekker rustig an.. heb met de mijne afgesproken..ok we zijn pas net bezig dus tijd zat maar ook..hehe elke dag 3 keer sex....dat als t nie lukt dan de volgende keer goed is of de keer erop...waarom je druk maken de natuur maakt t uit,mijn man gaat me niet tijdens mn ovulatie dan 4 keer nemen snapte?! nee das nepsex...kan ik nie jullie wel?sex moet wel lekker blijven!
ben ik het helemaal met je eens.Gelukkig heb ik daar geen last van want ik en me aanstaande hebben er eigenlijk altijd zin in. Vooral ik maar ja omdat we het nu ook met een doel doen is het natuurlijk en lekker en spannender want wij hebben echt het doel om samen sex te hebben en een kindje te gaan maken