ja dat is idd jammer.Ik zit nog in het begin dus als wij moeten klussen hebben we er nog geen last van
Hallo allemaal, Mijn man wilde het ook pas later dan ik. Toen zijn broer papa werd wilde hij het ook graag. Maar ik het begin was hij er niet zo mee bezig en had hij zoiets van we doen het rustig aan en we zien wel. Heb helaas vorige maand een MK gehad...toen ik eerst een positieve test had was ie helemaal blij. Nu zitten we in de volgende ronde en is ie er ook helemaal mee bezig...we willen straks als "thema"op babykamer vanalles met muisje...kreeg ik vandaag een hele lieve muis van hem cadeau Liefs Deb
heellloaa, ook ff mijn/ons verhaal.. ik wilde al snel wel n beebje met hem, en hij schoof het voor zich uit, wilde wel, maar eerst zekerheid, vastigheid.. etc.. goed huis.. geen flatje etc.. nouja we wonen sinds vorigjaar sep in huisje.. en jan 08 begonnen wh000h00 mjah had nog 1 strip door mogen slikken,maar kon het niet meer.. dus samen besloten om ervoor te gaan.. nu alweer 9maandjes verder en hijs er wisselend mee bezig, we hebben n nichtje en neefje en merk wel dat hij nu ook echt meer met ze bezig is dan voorheen, geweldig gewoon! zelfs met n buggy lopen, zou die voorheen nie snel gedaan hebben en pas nog zei die dat hij het heel graag wou .. ook zat hij op youtube bevallingen te bestuderen.. (vond die interressant, maar wel vies hahhahaha) das onz verhaal.. liefs kanjer
Een paar maanden terug maakte ik mijn beebwens bekend aan mijn man(juni / juli) ... Hij moest er totaal niet aan denken om nu al papa te worden. geen denken aan zei tie.. Tot op een maandje gelden, dat tie vroeg hoe ik dacht over kinderen.. En nu wilt tie niks anders meer dan klussen.. Ik denk als de vrouw met de wens komt, dat mannen zoiets nog moeten verwerken. Nu kijkt tie wel mee als ik zit te lezen over zwangerschap enzo, maar zelf lezen dat is nog niet gebeurd. Waarschijnlijk komt dat ook om dat er nog geen positieve test is. Dan weet ik wel bijna zeker dat tie gaat lezen. Heb nu ook een boek voor hem besteld HElp ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Geshreven op mannelijke gedachtens.. Hoop dat tie die wel gaat lezen.
@petra: denk inderdaad dat de meeste mannen wat achter lopen met de beebwens om het zo maar te zeggen! wij gaan deze ronde zaad laten checken. eigenlijk zie er daar opeens tegenop. en we moeten ook nog zaad inleveren midden in mijn vruchtbare periode.. zonde! wat ik ook vervelend vind is dat ik merk dat vriendlief zich er een beetje zorgen over maakt... zelf denk ik eerder dat het aan mij ligt want wij vrouwen moeten natuurlijk meer werk doen voor zwanger worden en blijven, dus er kan ook meer mis zijn.. naja, goed over blijven praten en niet stressen dan maar he
Spannend zeg! Ik kan me voorstellen dat je daar een beetje tegenop ziet. Maar aan de andere kant krijg je straks wel meer duidelijkheid, en dat is ook wat waard. Voor het zelfde geldt valt het harstikke mee!
is ook zo... zal wel goed zijn (maar dan is mijn geduld nu wel op hoor!) jij over 3 maanden stoppen met pil? niet nu alvast, om te ontpillen? mijn wijze les is: het kan langer duren dan je denkt, ontpillen en zwanger worden. maar jij bent nog piepjong dus je hebt nog tijd zat lies klingel
hoi marije ik begrijp je goed hoor hier een apart verhaal. Op mijn 17e leerde ik mijn huidige man kennen. Hij was toen 22 en had een zoontje uit een eerdere relatie van toen al bijna 4! Ik heb dus bewust voor deze relatie gekozen en heb hierdoor een grote verantwoordelijkheid erbij gekregen. Omdat de moeder van mijn stiefzoontje uit beeld is en de voogdij heeft afgestaan, hebben wij samen fulltime zorg voor "onze" zoon. Toch heb ik vanaf mijn 17e de wens gehad zelf ook een kind te krijgen. Niet dat dit iets aan mijn gevoel voor mijn stiefzoontje zal veranderen, maar het moedergevoel is er bij mij al heel lang en heel sterk Inmiddels zijn we getrouwd, ben ik 24 en is mijn man 29. (en onze zoon al 10) Ik vind zelf dat ik nu lang genoeg heb gewacht met een kindje van ons samen en heb hem ook lichtelijk onder druk gezet. Ik heb niet gezegd dat wanneer hij geen kinderen zou willen ik de relatie zou verbreken maar we hebben een soort compromis gesloten. Vorig jaar heb ik voor een jaar de pil gekocht en als die op zou zijn dan zouden we stoppen Omdat mijn man al eerder vader is geworden, heeft hij niet meer zo de behoefte aan en kind als ik. Maar hij begrijpt me wel en daarom mag ik gaan stoppen met de pil. Ik weet zeker dat wanneer we ermee bezig zijn en ik zwanger ben (hoop dat t lukt) hij een goede steun zal zijn en een goede vader is! Het was een beetje hetzelfde met trouwen, hij was al eerder getrouwd en omdat hij hier zo enorm in gekwetst was zag hij dat niet meer zitten. Ik had altijd de droom om te trouwen en moest hem er dus echt in meeslepen... Op de dag zelf waren zijn ouders uit Amerika gekomen (hij is amerikaan) om bij de bruiloft te zijn en het was een superfeest! hij straalde de hele dag en was zo trots als een pauw. Zo zie je maar, sommige mannen hebben echt een duwtje (en soms een flinke) in de rug nodig Nu is hij er nog enorm nuchter onder en ben ik degene die met kriebels zit....
Nicole precies dat duwtje heeft mijn mannetje ook nodig gehad . En ik denk dat hij het stiekem wel leuk vind van we hebben nog nooit zovaak geklust als in deze 2 maanden hahaha..
Zelfs mijn vent had die kriebels hoor, en die weet van zichzelf dat hij heel graag papa wil worden! @ klingel: Je hebt gelijk als je zegt dat het heel lang kan duren en dat het daarom misschien handiger is om nu al te stoppen met de pil. Maar het is ook mogelijk dat ik dan gelijk zwanger raak (ik heb een hekel aan condooms ), en op dit moment ben ik nog bezig met een opleiding. Ik vind het niet erg om zwanger te zijn, maar om dit jaar al te bevallen is gewoon niet handig. Daarom wachten we nog heel even, zodat we alle ruimte hebben voor een kindje. En mocht het even duren; ik heb inderdaad nog alle tijd...
mijn voorstel was eerst ook om de laatste maanden die ik de pil nog zou slikken, we met condooms zouden vrijen. maar hij zag dit niet zitten en zei "nou ja, als je dan zo snel zwanger wordt is het ook meant to be!" lief he!
Hey meiden, geinig onderwerp! (weer gedaan, Klingel) Bij mij is het allemaal minder romantisch als bij de meeste van jullie, als ik het zo lees, maar in mijn geval is dat juist goed. Als ik een man had die net zo hysterisch zou zijn als ik, had ik al ergens opgesloten gezeten! haha. Mijn vriend is gewoon erg nuchter en tuurlijk vind ie het leuk, maar is gewoon minder ongeduldig als ik. En gelukkig hebben we naast het zwanger proberen te worden, ook nog heeeel veel leuke dingen samen, dus we moeten er ons vooral niet blind op staren. Tuurlijk is dat makkelijker gezegd als gedaan en ben je weer teleurgesteld als de er weer zijn, maar bij de pakken neerzitten heeft geen zin. Misschien gaat het wennen na 9 rondes? Hij heeft er alle vertrouwen in en denkt dat ik er minder mee bezig moet zijn. Daar heb ik nl. alleen mezelf mee en daar heeft ie wel gelijk in! We hebben nu afgesproken dat als we dit jaar niet zwanger raken, dat we dan naar de ha gaan. @ Klingel: spannend meid! Wil je me laten weten hoe het in z'n werk is gegaan? Kan ik mijn wederhelft al een beetje inlichten... haha)
Bij mij is het wel super romantisch gegaan. Vorige maand was ik 2 pillen achter elkaar vergeten en dachten we dat ik zwanger was. Eerst was me vriend erg geschrokken, maar vond het ook wel weer super jammer dat ik ongi werd. Maar omdat me ongi erg raar en heftig was hadden we besloten dat ik toch 1 maandje met de pil zou stoppen om me ongi even normaal te laten komen. We waren 11 september 3 jaar samen, en zijn naar een hotelletje geweest. En toen we na het uit eten gaan in de kamer terug waren zei hij ineens: Ik wil je wat vertellen.. Ik zou echt super graag een kindje met je willen krijgen. ZOOO LIEF! Echt niet verwacht.. Samen helemaal blij..
Hoi Maar29 We hebben nog de tijd. Sexen regelmatig en rond de eisprong natuurlijk. Maar zie dat jij al een tijdje bezig bent, dus jij mag eerst
Hallo, Mijn vriend wil wel heel graag een kindje. Alleen hij laat dit niet zo merken. Als ik te veel praat over zwanger worden zegt hij dat hij er niet teveel mee bezig wil zijn. We hebben wel 2 maanden terug saampjes in een boek over zwanger worden zitten lezen. Hij is er niet echt mee bezig wanneer ik mijn ovulatie heb. Wel vraagt hij altijd als ik bijna ongi zou worden of ik al ongi ben. Weet in ieder geval zeker da hij het wel net zo graag wil als mij.. is er alleen niet zoveel mee bezig.. Maar dat zal wel een mannenkwaaltje zijn