mijn vent was gister weer erg lief ik had ECHT geen zin om te klussen, was moe en beetje sjaggie. zegt ie: als je een beeb wil maken moet je maar even zin maken, HOPPA! .. en als je dan bezig bent, dan had je het niet willen missen! was ook bij vriendin die eergister bevallen is. echt LIEF om zo'n grote man met zo'n minimensje te zien lopen... *smelt*
ik weet maar sinds me vriend besloten heeft er ook voor te gaan einde vd maand doet hij anders tegen mij. Hij is liever lichamelijker en laat nu soms zelfs een biertje staan. En dat terwijl hij juist degene was die nog niet aan kids wou beginnen. Mannen ik blijf ze niet begrijpen
Mijn man is niet echt bezig met het zwanger worden. Hij snapt niets van vruchtbare dagen, eisprong, etc... Hij heeft het te druk met andere dingen. Misschien dat het komt omdat we pas begonnen zijn? Liefs 1ste wondertje
Mijn man wenst nu meer met me mee dan een aantal maanden geleden, maar toch blijft het voor ons beiden heel anders. Mijn man is meer afwachtend: we zien wel wanneer het komt. Ik ben echt 'ernaar-toe-levend': ik hoop dat 't deze maand raak is. Ik merk aan mijn lichaam dat 't niet zo is, voor mij is het dus echt veel zwaarder als ik ongie wordt dan voor mijn man. Ik ben degene die daar vooral teleurgesteld en verdrietig van is telken, mijn man niet zozeer, maar hij begrijpt 't wel en wil me dan vooral troosten, maar meehuilen zal hij niet zo snel. Boeken leest hij niet, sites bezoekt hij niet en babyboom bijv. keek hij soms toevallig mee, maar hij is er echt veel en veel minder mee bezig dan ik.
@ Free Willy, ik herken je verhaal maar al te goed. Mijn man is er echt niet zo mee bezig als dat ik dat ben. Denk dat het aan de mannen ligt. Voor mijn man is het 1x klussen en dan is het goed. Terwijl ik hier toch lees dat als je het vaker doet het toch sneller positief kan uitpakken. Maar ik ga hem nog wel wakker schudden. Lieve Free Willy, ik hoop dat je snel een positieve zwangerschapstest in je handen kan houden. Ik duim voor je. Liefs 1ste wondertje.
Leuk Topic! Mijn man heb ik ook jarenlang bewerkt voordat hij zover was. Hij wilde dat eerst financieel alles enigszins op orde was. En hij wilde ook liever eerst trouwen. Dus toen ik harder begon te zeuren om een baby kwam daar het huwelijksaanzoek . Inmiddels zijn we getrouwd en dus ook begonnen met een baby'tje maken. In de eerste ronde leek het er even op (ik was misselijk, buikpijn, moe etc.) en toen betrapte ik hem voor het eerst bij de babykleertjes . Tot enkele maanden geleden trok hij me resoluut mee als ik weer dreigde stil te staan bij babykleertjes, en dan met name schoentjes en slofjes die ik altijd zo schattig vind. Hij is nu dus helemaal om en het kan hem nu niet snel genoeg raak zijn... Het wordt denk ik nog wel moeilijk voor hem als er straks werkelijk een babytje is want hij is verslaafd aan computerspelletjes. Ik heb hem al wel verteld dat hij toch echt niet zo veel computerspelletjes kan/mag spelen als er eenmaal een baby is... Het lijkt me niet zo'n goed voorbeeld en ook niet zo'n goed idee om al zo jong met al dat geweld van die spelletjes in aanraking te komen. Bovendien wil ik dat hij helpt, maar dat wil hij zelf ook zegt hij...
Dit weekend positief getest Ik ben echt super blij en heb mijn man maar verteld dat ie dan toch superzaadjes heeft (1e ronde raak ). Zei ie dat ik dan ook wel super eitjes moet hebben Ik ben er wel meer mee bezig dan hij, maar af en toe geeft hij dan een opmerking dat we nu met zijn drieën zijn.... of met zij vieren
@marietje: gefeli! @afrola: manlief is nu wel om, dat is al heel wat! en wat betreft die computerspelletjes, tja, ik weet niet wat verslaafd is, ik vrees heel wat uren per dag.. ik neem aan dat als de beeb er is dat hij daaraan verslaafd raakt! @1e wondertje: zou je vent maar duidelijk maken (.. in woorden of daden ) dat er inderdaad mééér dan eens geklust moet worden voor een beeb! @free willy: mooi verwoord: mijn man is ook afwachtend, terwijl ik enorm toeleef. soms vind ik dat wel moeilijk, beetje samen zenuwachtig zijn over aankomende eieren, en babydingen kijken zou ik wel leuker vinden. maar ik denk inderdaad dat het voor de meeste mannen pas écht gaat leven als je zwanger bent, je buik groeit, en uiteindelijk.. het wonder daar is! liefs klingel
@ klingel, Ik weet wel zeker dat hij idd verslaafd zal raken aan onze toekomstige kleine... Maar denk ook dat hij zijn twee verslavingen zal proberen te combineren... Maar goed als dat echt een probleem wordt dan tekkelen we dat dan wel. Kan me nu nog niet overal druk om maken nietwaar
Heb het dus gedaan, maar nu is het te laat. (Voor deze ronde dan). Gisteren mijn eisprong gehad. Nu geklust. Volgende maand maar beter. Liefs 1ste wondertje.
@1e wondertje: boehhh... vriend wou niet eerder? volgende maand gewoon lekker vaak klussen vanaf dag 10! weet je zeker dat je ei geweest is? liefs klingel
@1e wondertje: dat kan anders best nog 's op tijd geweest zijn hoor! je weet toch nooit precies hoe laat je ei heeft gesprongen en dan leeft ie nog 12 tot 24 uur.... dus wie weet....! Ik vond mijn mannetje afgelopen weekend wel weer zooo schattig... Vorige maand toen ik super teleurgesteld over m'n ongi was kreeg ik van hem een troost-cadeautje (weliswaar door mij bedacht en aangewezen maar toch ). Nu merkte manlief op dat hij ook wel een troost-cadeautje wou hebben... ik vroeg waarom dan, omdat je ziekjes bent soms (hij was een beetje ziek namelijk), zegt ie... ja ook, maar ook omdat IK ook teleurgesteld ben hoor dat JIJ ongesteld bent geworden! Aaaaahhh lief he!
PS hij heeft natuurlijk meteen een cadeautje van me gehad... maar ik vraag me al af hoe dat moet als we hier een gewoonte van gaan maken en het misschien nog wel heeeeeel lang duurt....
Hey meiden Mijn vriend heeft echt een vader gevoel Hij komt soms thuis met een babypakje of sokjes Wij zijn al 3 jaar bezig maar omdat ik pco heb gaat het wat moeilijker We hebben al 6 iui's gehad maar zonder resultaat Ik ben bezig met stoppen met roken dat lukt aardig met medicatie champix 0,5 mg en 1,0 mg Geweldig spul hoor Dus binnenkort de gyn bellen voor een eerste ivf-behandeling Maar dan kijkt hij naar mij en gaat ie achter me staan en houd me buikkie vast en zegt dan als de eerste ivf gelukt is krijgen we onze baby in jou buik en als je buikkie gegroeit is vind ik dat sexy staan bij jou Het is echt een schatje hi hi hi Dus mijn vriend is heel relax en kijkt echt uit naar me buikkie als ik zwanger bent gaat ie extra voor me zorgen enzo..... ha ha ha
tijgertje! wat lief zeg! mijn vent gaat pas los als het zover is.. hij is bang dat het even kan duren of dat het helemaal niet lukt en daarom wil hij zich beschermen.. tjah.. ik snap dat niet, ik zit anders in elkaar. hij maakt zich soms ook zorgen of ik niet teveel ermee bezig ben (JA tuurlijk ben ik er teveel mee bezig ), maar hij heetf natuurlijk geen KLINGELende eierstokken en broed-drang!
Vandag viel me tanden uit me mond, letterlijk. Me vriend toonde interesse, was nietlekker vandaag al een paar dagen niet, hoefde plots ook geen huishouding te doen en de stiekemerd heeft een paar topics op dit forum gelezen. Hij toont zomaar INTERESSE. Sorry sta heel erg verbaasd nog te kijken hoe dit heeft knnen gebeuren.