Wauw Tezz das een wonder! en wat een lief manneke hebt gij! MIjn vriendje was een beetje teleurgesteld weer niet, weer ongesteld, weer verhalen over zwanger vriendinnen etc. Op naar de volgende ronde!
MB01 Is dat nou niet link er van uit gaan dat hij wel zal bijdraaien? Ik wilde tenminste mijn diploma halen zodat ik meer mogelijkheden had om werk te zoeken, een kindje kost nu eenmaal geld! Ben er ook blij mee dat ik dat heb gedaan ben verzorgende IG en nu sinds een paar maanden zijn mijn vriend en ik serieus bezig met kinderen krijgen! Te laat!? Nee ik vind van niet ben er nu klaar voor dat was ik eerder nog niet! Maar een man voor het blok zetten, ik vind het link hoor, het risico zit er in dat hij je naar maand of wat naar de geboorte laat zitten of al eerder last krijgt van koud water vrees, sorry vind het link!
hallo allemaal mijn vriend vind dit allemaal onzin als ik over mijn ei praat...hij wil er niks van weten en hij zou ook geen boeken lezen verover hij zegt dat ik er te veel mee bezig ben en dan het dsaarom niet wil. ik vind het altijd wel interesant om al jullie verhalen te lezen omdsat je er soms wel wijzer van wordt maar als ik xeg dat ik nog niet ongi ben geworden zegt hij wel altijd toe dan een test en dan is hij er zenuwachtig
@MB01 Voor mijn man hoeft het ook niet (er zijn immers genoeg mensen op aarde). Ik wilde ook nooit, maar ineens gaan de stokjes rammelen... We hebben er al een jaar over gepraat, maar hij wil graag dat ik de keuze maak, omdat ik er anders spijt van krijg als het niet gebeurd. We (ik) hebben dus nu besloten ervoor te gaan, heel rustig hoor, niks geen moeten of.... Ik kan er wel met hem over praten en we roepen ook steeds namen heen en weer. Heel grappig. Het maakt hem niet meer boos of angstig merk ik. Komt goed.
Meme ik herken het hoor eerst bij het word baby kreeg me vriend het spaans benauwd en werd hij kortaf en nu kan ik gewoon met hem praten erover. Ik weet wel dat mijn wens intenser is dan de zijne en dat het voor hem nog wel wat jaartjes had mogen duren. Ik ga er gewoon vanuit als ik eenmaal echt zwanger ben en het echt tastbaar word hij ook erg blij zal zijn.
Meme dat gevoel had ik al 6 jaar geleden toen hij uit zichzelf een baby van mij overnam omdat hij die zo lief vond Toen smolt ik en ik zei gelijk dat word de papa van mijn kindjes . En kan niet geloven dat we er nu echt voor gaan zo raar en onwerkelijk.
volgens mij voelen mannen het pas ECHT als ze je buik zien groeien en later een beeb ter wereld zien komen. ik weet zeker dat de mijne dan helemaal smelt en een superpapa zal zijn. maar nu is het voor hem allemaal een beetje vager; ten eerste heeft hij die hormonen niet en ten tweede de KLINGELende eierstokken niet! daarbij vindt hij dat gepraat over eitjes en symptoompjes een beetje eng volgens mij soms! maar hij wil heel graag en tijdens de klusdagen is hij soms 'strenger' dan ik; er moet een beebje komen! hoop zo dat het snel gebeurt... lief gaat meewerken aan onderzoek sperma; vind ik wel fijn dat hij daar serieus in mee gaat. kan me voorstellen dat dat toch lastig is voor een man.. @meme: beetje herkenbaar. hoop dat het snel raak is voor jullie, dan zul je hem zien smelten! @buikvlinder: ben het met je eens, eerst de financien op orde en dan is de beeb welkom! liefs klingel
Mijn aanstaande vind zwangere vrouwen juist lelijk en hij vind de eerste maanden 3x niks.Hij vind het pas leuk als het naar hem kan lachen en herkend. IK wil wel effe mijn hard kwijt als dat kan. Ik ben vandaag weer ongie geworden en nu hoorde ik vanmiddag dat mijn nichtje 3 maanden zwanger is ben wel blij voor der maar ik baal nu als een stekker en al helemaal omdat zij het eigenlijk niet wil (maar wel houd)
Ik praatte zoveel over een beeb en over namen, over eisprongen enzovoort dat ik dacht dat hij geschrokken was. Dus toen een paar dagen mn mond gehouden, en nu begint hij er zelf over! Wat ik zo leuk vind is dat hij bijv. zegt dat hij onderweg naar zn werk erover na zit te denken...dan smelt ik helemaal. Wij zitten nog in ronde 1....ik vind het super!
uhmmm dat klinkt mij wel een beetje erg hard in de oren angilla! wat is er nu mooier dan een vrouw die een beeb, zijn beeb, in zich draagt! snap dat je het moeilijk vindt dat je nichtje. *knuf*
klingel ik ben het helemaal met je eens maar ik heb de hoop dat als ik zwanger ben dat hij er dan toch anders naar om gaat kijken.Ik zie het allemaal wel verder is het een schat van een man en hij zal alles doen als ik zwanger ben en ik kan het altijd met hem er over hebben als me iets dwars zit
angilla, dat hoop ik ook,,,, maar ik zou er persoonlijk zelf liever zeker van zijn voordát ik zwanger was! vaak trekken mannen wel bij, maar ja. t blijft een apart ras he!
Is inderdaad wat apart dat hij een zwangere vrouw lelijk vindt. De meeste mannen delen die mening niet, dacht ik. Maar mooi dat hij je wel steunt. Dat moet hij ook! Wanneer je je rot voelt als het niet is gelukt....Als je straks zwanger bent en je bent zo ziek als een hond en ook als er straks poepluiers verschoont moeten worden.....hoort er allemaal bij. Het begint niet pas als het kindje voor het eerrst naar je lacht. Hoeveelste rond is dit voor jou? Veel succes iig de volgende ronde
wacht maar tot je zwangr bent en je buikje groeid, zijn ze o omgedraaid, dan merken zij ook "hun kindje wordt groter"en zullen ze zeker wel blij en trots zijn op je zwangerebuik
Pas eerste ronde. Ben wel stuk ouder dan jij... Is je vriend ook nog vrij jong? Kan best zijn dat hij wel heel erg verandert als het zover is.... Verder.....al je hier even rondkijkt dan is 3 maand nog niks om je zorgen over te maken......gaat helemaal goed komen.