Me meisje heeft een mooie bos met lang haar. Als ze moe wordt en ze kan niet gelijk in slaap komen dan lijkt ze wel of ze loopt te spelen met haar haar. Ze pakt het haar op haar achterhoofd en op een gegeven moment zit het haar om haar vinger vast en omdat ze nog geen controle heeft over jaar armen trekt ze eraan en gaat ze dus huilen. Herkent iemand dit?
Ja, mijn dochter doet dat ook. Ze raakt er niet verstrikt in, maar als ze bij me drinkt en ze is moe, woelt ze ook continu door haar haar en trekt eraan, slaat op haar hoofd, etc. Zolang ze zich geen pijn doet laatik haar begaan. Maar als ze zich vastdraait, zou ik van tevoren al haar handjes uit haar haar halen, en iets anders geven om te 'woelen'. Of even bij haar blijven tot ze slaapt, ze is nog erg jong tenslotte. En alle klitten er goed uithalen elke keer.
Hier ook een kindje wat door haar haar woelt en kroelt en er aan trekt wanneer ze moe is. En omdat haar greep steeds steviger wordt, trekt ze soms ook iets te hard en dat doet zeer.... Probeer haar altijd even vast te houden, dan friemelt ze nog we een beetje, maar trekt ze niet met geweldig in haar slaap aan het haar ( of haar oor, dat doet ze ook ).
mijn dochter doet het ook, ze is er net voor haar 1e jaar mee begonnen. het lijkt nu te stoppen maar ik durf nog niet te hard te juichen. zij trekt het er ook uit