Onze dochter gaat gewoon gezellig mee in haar badje, die zet ik in de douchebak, kan zij lekker badderen (en spetteren) terwijl ik douche. Als ik klaar ben droog ik mijzelf af (in de badkamer), ochtendjas aan, haal haar uid badje, afdrogen, aankleden waarna zij gaat spelen op de bovenetage (hekje voor de trap uiteraard) waarna ik mijzelf ook aankleed (ook boven), komt ze meestal gezellig bij mij zitten spelen. Gaat supergoed hier..
Ik douche iedere ochtend samen met Senna. Als we wakker worden leg ik mijn kleren alvast klaar in de douche. Senna's kleren worden dan klaargelegd en vervolgens zet ik de wipper alvast op de overloop (we hebben een hele kleine badkamer) en leg ik de badcape en de lodger alvast klaar in het fonteintje. Dan kleed ik Senna uit (in mijn t-shirt), doe snel mijn tshirt uit en dan gaan we douchen. Ik sop alles met 1 hand en als we klaar zijn dan wikkel ik Senna in haar badcape, lodger er strak omheen en dan leg ik haar in haar wipper. Vervolgens kijkt zij toe hoe ik mij afdroog en aankleed en daarna is Senna aan de beurt. Gaat geweldig goed!
Ik laat haar niet wakker alleen. Vooral nu ze wat actiever is. Opstaan, kruipen enz. Óf ik neem haar mee onder de douche óf ik ga als ze ligt te slapen. Af en toe als Kris thuis is, dan blijft ze bij hem, dan kan ik even lekker relaxed douchen. Heb dus ook lang haar, even goed soppuh.
ik wacht ook altijd tot manlief thuis is. zo hoef ik even nergens rekening mee te houden, niet tussendoor de kraan dicht draaien om te horen of hij nog slaapt:d gewoon lekker relaxt douchen... Wat kan dat deugd doen!
Ik douche als Iris slaapt of we douchen samen. Vraag me af waarom iedereen t zo erg vindt dat hun kind wakker wordt als ze douchen; ze kunnen toch wel even huilen? Gebeurt bij mij ook wel ns; houdt ze niks aan over hoor!
ik deed haar idd eerst in de maxicosi of in de wipper in de douche, maar nu is het pech voor haar, ik leg haar in de box. Is het huilen dan is het jammer, mamma is toch binnen 10 minuten er weer en in de box kan niks gebeuren. En huilen is in ieder geval een teken dat ze nog ademen hihi. (ik kan dan wel ineens me heeeel snel aankleden en ben ook weleens druipend naar beneden gerend hoor, klinkt stoerder dan het er staat )
Ik douche s'ochtends als ze nog aan het slapen is. Ik ben sowieso een snelle doucher, dus als ze wel wakker zou worden zou ze niet langer dan 5 minuten huilen. Als mijn man s'weekends thuis is ga ik uitgebreider douchen en neem ik haar soms mee onder de douche. Een wipper in de douche is bij ons helaas niet mogenlijk door onze inieminie badkamer.
Douchen als ik alleen ben doe ik idd als mijn dochtertje slaapt. Of als ze wakker is ook met de maxicosi in de badkamer Gaat prima!
Ik douche als ze slapen of als ze in de box of het kruippark liggen te spelen. Ben toch zo klaar en als ik aan het poetsen ofzo ben, ben ik ook niet constant bij ze.
Hier doe ik s'ochtends eerst irem in bad en na haar badje leg ik haar in bed en dan kan ik lekker relaxt douchen. irem gaat om de dag in bad dus de dag dat ze niet gaat, geef ik haar eerst de fles en dan leg ik haar in bed en dan douche ik. Tot nu toe heel makkelijk. soms douche ik samen met haar maar dat vind ik best lastig als manlief niet thuis is dus dat gebeurd niet zo vaak.
Na de ochtend voeding, leg ik mijn dochter nog weer even terug en slaapt ze zo nog weer even een uurtje. In die tijd ga douchen en aankleden. Maar als ik lui ben kruip ik er zelf ook weer lekker in en ga ik pas douchen bij het volgende slaapje. Als ik moet werken de volgende dag, douche ik 's avonds. Anders moet ik er zo vroeg uit. Bleh, dan heb ik liever een kwartier langer om borstvoeding te geven, vind het al zo sneu dat ik d'r dan zo vroeg eruit moet halen. Ik moet d'r dan al helemaal wakker maken. Gr Pip
Mijn zoontje speelt/brabbelt zo vanaf half 10 ongeveer soms vanaf 9 uur. Dan ga ik me meestal ff douchen en ligt hij dus lekker in bad te kletsen enz.. Erg handig!
wij douchen altijd allemaal savonds, ik met de 2 meiden en man lief haalt ze er om te beurt uit! # vliegne in 1 klap. En de oudtste vind het reuze leuk om dr zusje te wassen! En als ze er allebei uit zijn is het tijd voor mama om dr eigen te wassen