Ik ben dus ongesteld geworden op de 11e dag na mijn ICSI tp. Tuurlijk precies in het weekend, zodat ik mijn gyn niet kan bellen. Weten jullie of ik nu gewoon kan stoppen met de Utro-bollen? Ze hebben nu toch geen nut meer...
Als het niet alleen maar spotting is, maar echt rood bloed, dan zou ik gewoon stoppen. Bij spotting nog even doorgaan (kan ook innestelingsbloeding zijn). Wat jammer! Ontzettend balen dat het niet gelukt is.
Balen meis! Ik zou wanneer het echt ongi is, ook stoppen met de utro. Ik hoop dat je de volgende ronde meer geluk hebt. Succes meid!
Ik mocht ook stoppen met de utro. Verpleegkundige van het ziekenhuis gaf bij mij aan: wanneer je zeker weet dat het je menstruatie is mag je stoppen. Bij twijfel wel doorgaan met de utro.
Dank voor jullie reactie, meiden. Ik ben wel minder ongesteld dan normaal, dus ik twijfelde eerst, maar spotting is het ook niet te noemen, want na elke toiletgang is het helderrood met slijm en ligt er ook wat in de wc. En veel krampen... Helaas... Maar ik kan nu voor het eerst na een lange tijd weer ff een wijntje nemen. Veel succes en geluk met jullie behandelingen! X
Indien ik twijfelde of het al echt mijn menstruatie was dan mocht ik ook doorgaan met de utro tot aan het testmoment (kon geen kwaad)
In het AZM moest ik altijd even doorgaan ook al had ik echt bloedverlies. Pas als hun bloedtest nega was mocht ik stoppen.